@Anni nei ohni - du?
Was ich nani ganz drus chume, wie chammer d‘mängi vo de produkt aapasse bim iiträge? Zb halbe scheibe zopf etc.. muess ich denn abwäge und Nährwert sälber iträge.. 🤔
Ich han jetz am afang mit em Studio gno. Aber han jetz au kündet. Muen nur di nöchste 5 wuche nöd zue neh, denn bini Goldmitglied und s Studio isch denn gratis. 😏 Will jetz nur no zwei kilos verlühre und denn bruchi s abo sicher no für d erhaltig. Zum chli usefinde wie vil ich chan esse.😊
Ich wäg nur cholehydrat ab ( brot, nüdeli und co) schibe findi e komischi ussag. Si rechnet mit 50g pro schibe. Das isch je nach brot total unrealistisch und vil z vil.
Ich au. Immer weni mini Täg ha. Vorgester Döner, gestert iglade zunere Geburiparty und ich han 3 Chüeche bache🙈 und hüt eifach so z vil gesse 😬 vergesse und morn wider starte 😏
Ich ha denkt jetz woni kei zucker isse, gahts eifacher. Aber es fehlt mer momentan u fest😂
Ich mach ja mini üebige und ich merke, dass alles straffer worde isch und ich i hose passe wo mer vor 4 jahr gange sind aber kg mässig gahts ned abe. Und das nervt mi glich😩😱🤦🏻♀️
Wohoo 🥳💪 mues grad gschwind mini Freud mit eu teile. 1.Wuche WW - 1,7kg
Isch na idrücklich wenn mer alles aafangt tracke, was mer vorher alles so für „seich“ zuesätzlich g‘ässe hät..
schöns weekend allne - und bliebet 💪
Hallo.. ich han en frog, und zwar bim app han ich welle mis gwicht inne tue aber ich chan kei kommastelle dri tue.. also ich han nur 78kg chöne inne schriebe statt 78,2kg..🤔
komisch. bi mir gsehts genau glich us und es het en . probier mal noimed dis gwicht mit eme . z kopiere und denn „einfügen“ 😂 aber ja würd mi au bim support melde
@Sini komisch. bi mir gsehts genau glich us und es het en . probier mal noimed dis gwicht mit eme . z kopiere und denn „einfügen“ 😂 aber ja würd mi au bim support melde
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
256
114
256
114
Was ich nani ganz drus chume, wie chammer d‘mängi vo de produkt aapasse bim iiträge? Zb halbe scheibe zopf etc.. muess ich denn abwäge und Nährwert sälber iträge.. 🤔
256
256
256
215
256
114
271
271
0
356
215
356
21
256
@Sini herzlich willkomme und vil erfolg! Es klappt würklich super! Bin unglaublich positiv überrascht. 🙂 Hans mer vil „schlimmer“ vorgstellt
21
356
0
0
356
0
356
256
0
Aber irgendwie isch momentan eifach de wurm drin... Gopf
356
Ich mach ja mini üebige und ich merke, dass alles straffer worde isch und ich i hose passe wo mer vor 4 jahr gange sind aber kg mässig gahts ned abe. Und das nervt mi glich😩😱🤦🏻♀️
114
Isch na idrücklich wenn mer alles aafangt tracke, was mer vorher alles so für „seich“ zuesätzlich g‘ässe hät..
schöns weekend allne - und bliebet 💪
356
21
256
356
21
21
21
21
271
256
256