@sunny82 ich würd wen äs güät Agebot isch 12 näh. Ha eu „nur“ 3 Monat gnu und jetzt bini super dinne und würd gärn nu i Erhaltig gah aber Abo lauft ab😏
Hahaha ja ich has ebe gester gseh. Es isch bitz fad gsi, wemer gnueg pünkt hett würi na 1 EL oder 1TL Mayo dritue. S Rezept wär ja für 4 ganzi Gurke. Das macht denn ned so viel us wemers ufteilt
und jetz hani no tonnenweise schoggi dihei 🙈 hend en rise brunch bi ois gha und alli hend schoggi für d chind mitbracht. Schlimm. Si sind 1&3. Han alli nachme fescht versteckt ussert je eine.... aber was machi mitem rest? 🤪
Hallo zäme. Ich han die Wuche neu agfange mit WW. Es klapped bis jetzt super. Ich bin jetzt aber hüt Abig zum znacht bi Fründe iglade und han wele fröge wie ihr das mached? Düend ihr denn jedes Läbesmittel im App iträge? Au wenn ihr ned genau wüssed wases alles für Zuetate drin hät?
Ich versuche, in etwa uszrächne, das ich gseh wasi so ässe. Bi aber nit so sträng weni iglade bi oder ga gah Ässe. Gniässe, find eifach bewusst ässe, nit 7x schöpfe vieli ebis wäg la, im Reschti halbi Portion bstelle und den bis voll im Rahme.
Liebi froue, mir hets jetz ändgüutig dr nuggi usegjagt...😅i muess mis gwicht widr i ordnig bringe😱 ha vor jahre mau mit ww erfoug gha. I gseh abr jetz da hetsech aus gänderet😅 was würdet dir empfehle? I bi nid so dr gruppebsuecher😳 längt nur ds digitale app? Isch das guet verständlech? Chame das au monet chünde? Es hät bis morn drum grad so e 3monets aktion mit 50%☺️ ... de würdi das hüt abe no bueche... danke für öji erfahrige☺️
Da ig no zwöi ching ha chumi „no“ nid grad so viu zum nöjis usprobiere, drum hani eifach mini jetzige menus für mi adaptiert. Es git jetz meh gchochets gmüess odr salat statt kohlehydrat, viu hüttechäs drzue, wennmer grille denn poulet für mi odr grillti ananas/shrimps😋 ig bi e totale schoggijunki gsi, das hani jetz ufes minimum reduziert...
jetz wotti de widr vermehrt linse und kicherärbse iboue statt pasta odr riis...@schildchrötlimel toitoitoi u e guete start, am afang isches hert und asträngend bisme mit su denä pünkt ds schlag chunnt abr es wird immer eifacher mit dr zyt💪🏻
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
271
55
356
215
55
356
Und denn bechömed mir beidi je en monet merci🥰
55
356
215
Bim 1.Monatabo - 2 Mönet
3 Monatsabo - 4 Mönet
12 Monatabo - 13 Mönet
Dieses hani nu niä gseh🤔 würdsch ja nit profitiäre.
21
1
356
356
1
356
356
256
356
256
356
256
256
129
215
0
256
356
57
wo chan mer sich da amelde? git‘s ä homepage? wiävill choschtäts?
356
Ich chan der aber au min Link ge denn hemer beidi no en Monet gratis😊
129
Was gits für "ww-touglechi-und chinderfründlechi-Badi-zmittag-ideä" 😄
356
Chalte couscous salat mit thon und gmües
81
129
215
81
55
79
55
215
https://www.weightwatchers.ch/ch/checkout/iaf/?iaftoken=9C16C73500
Wen luscht hesch kannsch di uber mine Link amälde, den profitiere wer zämme vom ne Gratis Monat.
55
215
55
781
781
79
781
79
55
781
55
jetz wotti de widr vermehrt linse und kicherärbse iboue statt pasta odr riis...@schildchrötlimel toitoitoi u e guete start, am afang isches hert und asträngend bisme mit su denä pünkt ds schlag chunnt abr es wird immer eifacher mit dr zyt💪🏻