Han au nie zwei menues koched🤔 meh gmües, weniger pasta und co für mich. han am abig immer ganz es normals familietauglichs menue koched. eifach mit gmües und hald uf ere gsunde basis und weniger fett. das tuet em rest vo de familie au nöd weh😂 zmorge machi mer es müesli und zmittag isst sehr punktearm.
A WW-Mamis: machet ir näbedüre no öpis Körperlichs? Für es Fit-Abo fäuht mir s‘Gäud. U ellei uf mim Mätteli im Zimmer umezturne fäuht mir Motivation 😬. Was machet ir?
@schildchrötlimel ha dä App tipp bercho vo der WW-Commiunity, da hesch so 30Täg Trainings, mit verschiedne Stufe. Bi gat am Afänger, bis jetzt mega begeistret.💪
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
781
Ja das mit de Pünkt hani noni so pögget - aber kommt Zeit kommt Rat 😎
Dir witerhin viu Erfoug 💪🏻
55
Dir ou viu erfoug💪🏻💪🏻
0
215
256
781
0
271
215
781
215
781
256
i de wuch is Fitness. 😏 activ fitness vom migi findi prislich no ok und mer chönts au monatlich zahle.
55
781
I has ufgäh - da mis Gwicht stagniert, hani ke Bock meh 😏