Hetti öpper Interesse a original verpackte, nonig mol göffnete Sea BĂ€nder gege SS Ăbelkeit? I has bstellt, denn isches zu lang gange bis cho sind drum hanimers denn irgendwo andersch kauft. Mir helfeds sehr. Ha a 20.- inkl. Porto denkt.
Ich bin auf der Suche nach einem Kinderwagen. Am meisten interessieren mich Combi oder Triomodelle fĂŒr 0-3 Jahre.
Falls ihr noch einen loswerden wollt wĂ€re ich Abnehmerin. Kann auch mit Auto abholenđ
@Kaca so gseht er us. Isch 5 Monet brucht worde und NP mit Autositz vo Römer Britax au nur 5 Mobet brucht, usch gsi 2400.- er het no Àn Ersatzgriff, 4 Ersatzrad us Gummi mit wisse Felge, Moskitonetz integriert usw.
@Moonepie87 ich ha ebe öppis sehr Ă€hnlichs jetzt kauft aber vo Tako und chli gĂŒnstiger. Drum blibi glaub bi dĂ€m woni jetzt ha. Obwohl dis Modell top isch. Aber mis Budget isch chli igschrĂ€nkt leider. Merci glich
@Kaca keis Problem versto ich đ€ gĂŒnstiger woti ebe au nöd wil ebe alles zĂ€mĂ€ isch 2400.- gsi und do findi 850.- scho sehr gĂŒnstig fĂŒr die Markene đ
TrÀumeland Matratze Baby und Kleinkindseite. Ca 1/2Jahr unregelmÀssig genutzt daher fast wie neu.
Neupreis ĂŒber 200.-
Zu verkaufen fĂŒr 100.-
Muss abgeholt werden Bezirk Baden.
Verkaufe sĂŒsses Sommer-Ensemble fĂŒr ein MĂ€dchen von Polo Ralph Lauren. Grösse 6 Monate (es steht 70cm drin). Ganz neu (falsche Jahreszeit), keine Gebrauchsspuren.
Gits hie ou Às paari wo diÀ migros mania ihchoufchlÀberli sammle?!
Ig wirde Ă€uĂ€ nid aui zĂ€me becho bis fertig isch und wĂŒrd gĂ€rn probiere tusche wĂŒu ig ou scho doppleti ha!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
790
77
0
4
35
0
Ich bin auf der Suche nach einem Kinderwagen. Am meisten interessieren mich Combi oder Triomodelle fĂŒr 0-3 Jahre.
Falls ihr noch einen loswerden wollt wĂ€re ich Abnehmerin. Kann auch mit Auto abholenđ
496
Spielbogen fĂŒrs Auto
335
2
2
2
35
339
339
339
0
339
0
0
339
496
Neupreis ĂŒber 200.-
Zu verkaufen fĂŒr 100.-
Muss abgeholt werden Bezirk Baden.
0
0
192
192
35
16
496
Region Baden/ Brugg
496
35
102
4
Wer öbis suecht bitte melde gĂŒnstig abzgeh fĂŒr buebe hĂ€nd ĂŒber 100 KleidigsstĂŒck alli in guetem Zuestand zum teil nur 1 - 2 mol aka
4
496
226
~1 Pack mit 24 Pampers Nummer 0
~1 angefangenes Pack mit 15 Pampers Nr. 0
~1 angefangenes Pack mit 19 Windeln MyLove (Aldi) Alles zusammen fĂŒr 20.-
268
FĂŒr 90.-
Abholbeteit in Bassersdorf
268
FĂŒr 1000.-
Abhobereit in Bassersdorf
Neupreis 1600
268
7
4
CHF 20.00 plus Porto (passt in ein Couvert).
35
268
Priis 45.-
77
Ig wirde Ă€uĂ€ nid aui zĂ€me becho bis fertig isch und wĂŒrd gĂ€rn probiere tusche wĂŒu ig ou scho doppleti ha!
3
77
3
Schick mir doch dini Adresse per Pn den schick ichs dir
626
74
Abholung in Bremgarten AG. Preis verhandelbar
74
Abholung in Bremgarten AG. Preis verhandelbar
77