Hallöchen zusammen
Wie lange habt ihr 100% gearbeitet ? War das eine stehende Tätigkeit oder Büro ?
Musstet ihr vorher reduzieren?
Wenn ja was waren die Gründe und in welcher Schwangerschaftswoche ?
Wann habt ihr ein Zeugnis vor der Entbindung vom Frauenarzt bekommen?
Bin gespannt auf die Antworten....
Kommentare
0
Ach ja, arbeite im Büro...
37
Ich habe bis W 32 100% gearbeitet. Stehende Tätigkeit als Filialleiterin.
W 32-36 50% und dann krankgeschrieben bis Geburt.
Eine Empfehlung meiner Frauenärztin bei gesunden Frauen mit stehender Tätigkeit. Und genauso umgesetzt. Hat mit sehr gut getan der letzte Monat noch zu Hause zu verbringen.
256
42
159
Es isch mir eigendli immer guet gange, abr us sicherheitsgründ het mi fa gfunde mir löhns jez bi 50%
23
https://www.seco.admin.ch/dam/seco/de/dokumente/Publikationen_Dienstleistungen/Publikationen_Formulare/Arbeit/Arbeitsbedingungen/Broschueren/mutterschutz_07_14_de.pdf.download.pdf/mutterschutz_07_14_de.pdf
23
16
55
356
1,306
64
1
i dere ss sit 19. ssw 50% chrank gschriebe wege vorzitige wehe und wieder risiko uf ss-vergiftig. und sit 32. ssw 100% chrank gschriebe wege verkürzte gbh. dörf dasmal aber wenigstens dehei umeligge und nöd im spital.
4
1,306
bi mir isch ähnlich..i han sit de 25 ssw kontraktione..sitre wuche hani u viel kontraktione..aber nöd schmerzhaft..i han afangs jan mi 50% krank schriebe lo (v.a. welli nüm möge han und ich extrem viel kopfweh ka han) sit do viel besser..schaffe au als pflegfachfrau..derfi froge i welte wuche du denn gebore hrsch? i hoff ebe dass es biz früener chunt..mag echt bald mol nüme..
790
0
4
1,306
Jo i wür ebe scho gern ez no die 50% so lang wie möglich wiiter schaffe. Jo i schaff im Spitol uf de Gastro (Endoskopie). I bin ez ide 35 SSW. Gester hani extrem hüfigi Kontraktione ka hüt wieder kli besser aber tfndenziell nämeds scho zue. Und gester glaub au serste mol Senkwehe gspürt..jo i bin u gspannt wie lang mini Geduld no uf Prob gstellt wird. 38.SSW fändi super wenn sie denn scho chämt. 😊
4
1,306
wohne und schaffe in Winti ursprünglich bini in Altstätte ufgwachse..Ohje denn schaff im Schichtbetrieb? I han vor 2 Johr vur Viszeralchirurgie uf dEndo gwechslet. Rehelmässigi Arbetszite bin so happy. Jo genau das isch so schaff ez immer jewils de Vormittag und de Nomi hani frei. Mir würs geaue devor jetzt scho zu 100%krank gschriebe zwerde. Aber ehrlich gseit weissi au nöd wie langi so no ka wiiter schaffe v.a. mit dene Kontraktione..
159
Bis jez hani mi immer gwehrt ka und jez darfi eifach nume no 50% schaffe. Und ich bi ehrlich gsait no froh... ich schaff au ufere abteilig im spital und gwüssi nehme nyd so rücksicht... die meiste im team luege mega toll, abr mini chefin interessierts mängmol nyd so hani s gfyhl...
jez gniessi die zyyt am nomidaag dehaime😉
4
Ahh schön☺️i schaffe in St. Galle. Jo bzw.nüme würkli. Bi no Bruefsbildnerin und schaff dur da eigentli nur im Früehdienst und mehrheitlich under de Wuche. Und nochem MU denn praktisch nuno als Bruefsbildnerin. Jo regelmässigi Arbetszite sind mega viel wert😅 i ha de Nachtdienst ghasst🙈 jo genau so hanis au gha. Immer am Nomi frei. Aber am Mittag bini amel nudelfertig gsi und zersch hei go schlofe😂 jo i denk du merksch denn scho wenns nüme goht und denn isch wichtig dass uf din Körper losisch denn cha nüt schief goh😃
4
159
781
Genialer Artikel und einfach „tragisch“
161
Jo es isch würkli tragisch. Han 19 täg vor de Geburt ufghört schaffe und has uf mini chöste müesse mache. Ich han immerhin no s‘glück ka, dass mini chefe mir da bewilliget hend. Gitt jo söttigi wo den au bi unbezahlt eh dummi schnorre hend 😤
781
161
Nei mini FÄ hett mi nöd wölle chrank schriebe. Vor 34+0 macht sies nöd weg de Versicherige wo blöd tüend 🤷🏻♀️🙄Mich stresst vorallem de Pokalkampf under de Frau 🙄 die einte sind sogar stolz wenns no wehe veratmet hend während de Arbeitsziit 🤦🏻♀️
906
😂😂😂😂 herrrlich. Kopfkino😅
335
ja ja de spruch kanni au hahahahah
0
2. SS: 60% Usgangslag und 1 Chind deheime, ab de 28. Wuche reduziert uf 30% weg de Rüggeschmerze und ab 36 Wuche zu 100% krank gschribe, will das bi mim FA immer so gmacht wird 1 Monet vor ET damit mer no "zur Rueh" chund
1,306
781
Versuechs miteme 3.5 jährige Wirbuwind 🙈
335
3 wuche vorher findi au total ok shcliesslich sett frau au no zit chöne ha für sich vor de Geburt und es wird ja eh müehsam körperlich und au mitem buch.
2
335
337