@vico nei gar nöd. ich ha gester rüebli, radisli, peperoni und erbsli gsetzt. wassermelone, kürbis, zugetti und buschbohne machi hüt/morn au no. wänns kalt wird deckis ev ab (wänni drah dänk & luschtig bin) tomate setzi erst afang mai.
güsse duni im summer am abig, wänns lang nöd rägnet au mal am morge. jetzt im momänt luegi dases nöd uströchnet, also ca all 1-2tag
@Farfalla mir au ned😂 ussert wenns frisch agsetzt isch bis d pflanze gnue langi wurzle händ aber nachher hets gnue füechtigkeit i de erde dasme nie oder mässig muen güüse
@vico nee kä angst bisch ned d spot, mir setzet au alles erst nächst wuche da mir jetzt die wuche no id ferie sind, sösch wär alles igange🙈 salot hani aber scho gsetzt vor 2 wuche
@Topolino genau ech tue au nur agüsse.
Letscht jahr hani glaub 3x gwässeret, meh ned. Obs überhaupt öpis bracht het 🤷🏼♀️🤣Und d pflanze het sooo lang wasser, brucht sehr vel bis kaputt gönd..
😳 aso verstahni das richtig... ihr güssed nur weners noii gsetzt hend? Den niiie? Au wens heiss isch? Bi mir wür das nid überlebe. Weni dra denke wieviel wasser tomate oder gurke brucht hend jetzt jahr😳
Aso ih giesse denn wenni dra dänke 🙈🙈. Im Garte werds au am ahfang wenn d euphorie gross es fascht täglich gosse. Wenni den zwenig schnäll vortschritt gsehne verleidets mer 🤷♀️🤣🤣 ond werd de natur öberlah 🙄🙄. So sehr dasi sogar vergiss goge z ernte falls es was zernte gäbti 🙊. Im Chischtli deräkt bi de Huustöre werds eher gosse. Aber wenn de sommer lang rägeloos esch gaht d Sache scho eher kaput ohni nohgüsse. Han au ned sode grüäni dume ond kei ahnig wasi mue als unchrut uszieh oder was chönti als somegsetzt pflänzli wachse 🙄.
Genau. D tomate güssi, aber nur wils ade huswand a sind und überhaupt kei rege überchömit.
Aber de freiliegend garte güssi nie. De wäri vel zlang dra bi eusem grosse garte 😂😂
Könnt ihr mir helfen? Ich war zu spät und habe keine Pflanzkartoffeln mehr auf dem Markt gefunden. Habe nun einfach an einem Stand einige St. Galler blaue gekauft. Kann ich die nun auch einfach setzen? Müssen sie noch mehr keimen? Wie macht man das?
@kläffchen ig würd se dinne ame dunkle ort chli la vorkeime u de erst dusse setze. es cha aber siy, dass die nid richtig keine, da die vom lade oft behandlet wärde, dass sie nid so schnell keime...
@springflower ich habe sie schon eingesetzt 😂 habe auf nachhaltigleben.ch gelesen, dass man beil Anpflanzen im Sack auch Speisekartoffeln einsetzen kann. Sie sind sicher nicht behandelt, sind bio vom Markt.
@kläffchen die antwort vom anhäuffeln hast du bereits erhalten. im topf würde ich schon noch mehr erde mit der zeit nachgeben, damit die kartoffeln standfester werden und es bisschen mehr kartoffeln gibt durch diese erde. im topf werden die kartoffeln jedoch meistens nicht so gross...
@Shira danke. Ich habe halt kein Beet, also muss halt eine Alternative her. Ich bin gespannt 😀
@springflower davon habe ich auch gelesen. Sobald das Grün 15cm in der Höhe ist, wieder nachfüllen. Ich habe so einen Pflanzsack und meinen selbstgemachten Dünger noch beigegeben
Dörf ich mal eui HOCHBEET vom Garte gseh? Vo wo händers? Öpis nöd zu grosses & nöd zu tüür.
Was chönder so empfehle für Lüüt wie mich wo absolut kein grüene duume händ? Und was würeder pflanze wo pflegeliecht isch für Afänger?
@kläffchen neeee sind chlini gsi. Hend viel sunne und eh gueti erdemischig😅 bi immer chli am usprobiere. Evt au eh gueti mischkultur mitm lauch und de radiesli👍🏻
Tomate chasch eh nani usedue😅 die sind bi mir no im gwächshuus. Ha ca 40 pflänzli😍
@ALOHA wow, die sind echt schnell gekommen. Bei uns hat es auch viel Sonne, aber so schnell wächst nichts. Was hast du denn für Erde genommen? Ich bin gespannt ob sich mein Schnittlauch erholt, die Katzen haben ihn malträtiert.
Eben, die Gärtner bringen die Tomaten am Sa auf den Markt und ab dann sagen sie kann man es draussen setzen
@kläffchen jaaa😍Ich ha dasmal unde häcksel, denn härdöpfelerde (vo letscht jahr, den komposterde (eigete kompost) und den landi erde und ih allem na die wurzelstärk kügeli vom landi und hornspän drundergmischt😅👍🏻
@schildchrötlimel bi schnitzel muesch eifach rechne das extrem vel erde muesch nahfülle wils zämegheit. Mer händ bi eusne letschte hochbeet nur no hertholz unde ie doh und de mischt/erde...
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
184
güsse duni im summer am abig, wänns lang nöd rägnet au mal am morge. jetzt im momänt luegi dases nöd uströchnet, also ca all 1-2tag
256
0
0
1
Letscht jahr hani glaub 3x gwässeret, meh ned. Obs überhaupt öpis bracht het 🤷🏼♀️🤣Und d pflanze het sooo lang wasser, brucht sehr vel bis kaputt gönd..
906
96
906
496
1
Aber de freiliegend garte güssi nie. De wäri vel zlang dra bi eusem grosse garte 😂😂
184
536
114
64
536
@JuNa tut mir Leid, kann damit nicht weiterhelfen
64
536
1
1
536
496
Vel Erfolg
64
536
@springflower davon habe ich auch gelesen. Sobald das Grün 15cm in der Höhe ist, wieder nachfüllen. Ich habe so einen Pflanzsack und meinen selbstgemachten Dünger noch beigegeben
184
1
215
Was chönder so empfehle für Lüüt wie mich wo absolut kein grüene duume händ? Und was würeder pflanze wo pflegeliecht isch für Afänger?
906
906
906
906
906
906
184
184
536
215
906
@Ängeli die het min mah gmacht. Bzw isch dra😍
215
536
906
Tomate chasch eh nani usedue😅 die sind bi mir no im gwächshuus. Ha ca 40 pflänzli😍
536
Eben, die Gärtner bringen die Tomaten am Sa auf den Markt und ab dann sagen sie kann man es draussen setzen
906
906
Und den dueschs use id erde abem weekend?😳😳 muetig😅
2
781
906
906
1
240
I ha das henau eso gmacht.