bi schnitzel muesch eifach rechne das extrem vel erde muesch nahfülle wils zämegheit. Mer händ bi eusne letschte hochbeet nur no hertholz unde ie doh und de mischt/erde...
Das isch so ja, es wird halt morsch und vermottet👍🏻 aber jedes hochbeet oder au töpf mumer immerwider uffülle😅 ich scho soooo viel erdeseck id töpf wider da - echt krass.
mir sind wassermelone verfrohre... 😔 hät ja adem wucheänd müese schneie wo ich nöd dihei gsi bin..🤷🏻♀️ tja gömmer neui go holä, kind händ freud! tomate dümer au erst geg de 18/20.5 verusä setze.
Ich habe den Salat nochmal neu gesäht. Es ist kaum etwas gewachsen. Habe die Samen aber im März in die Erde gesteckt, aber seit da hat es ja ein paar Mal geschneit.
Au um die 0-3 grad. Aber geschter hets zb ghaglet😅 ha na nahgfrage im gartecenter, sie het gmeint im gwächshuus chanis setze wenn tempi über 5 grad ide nacht sind. Dh im gwächshuus sinds den um die 10 grad ca.
Aber negscht wuche müssmer definitiv na abwarte - den sötts besser werde😅
Aber wens inegna hesch👍🏻 da wärmer de ufwand zgross🙊 han den chli meh wie 1 pflanze🙊
Also ab Mittwoch kommt bei mir alles raus, sieht auch gut aus. Hehe, ich musste nur die Tomaten und Basilikum reinnehmen. Der Rest ist draussen. Mal schauen ob die Kartoffeln noch kommen. Sind seit 3 Wochen drin und ich sehe noch nichts.
Also en cherytomate hani scho set wochene im chischtli verosse ca en halbe meter vo dr huuswand entfernt. Bisher escher noni sichtlich kaput bi aber gspannt obi was cha ernte bi dem dajohr 🙈🤣.
@ALOHA im seeland, und nei nid gwächshus aber es höchs hochbeer a de huuswand und überdacht. Mi ma isch gmüesgärtner meister, er seit das chunt scho guet da de setzling schön gross isch und de wand nache. Bi chlinem würd er ou no grad chli warte. Basilikum heimer im wintergarte dä chunnt nie use
@ALOHA ja gmüesbuur, eigete betrieb. Die womer hei si sicher 40-50cm höch. Heimer aber nur für privat gebruch, wir boue ke tomate a zum liefere. Wir hei de setzling bimene setzling lieferant direkt holt wo se im glashuus zieht
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
906
Das isch so ja, es wird halt morsch und vermottet👍🏻 aber jedes hochbeet oder au töpf mumer immerwider uffülle😅 ich scho soooo viel erdeseck id töpf wider da - echt krass.
28
906
781
906
781
781
906
536
129
906
536
129
906
781
536
906
184
536
906
536
240
906
Ich gah hüt mit mim mami in garte meier💸💸💸💸💸 adeeee geld😂 wieni das det liebeeed. OMG❤️😍💸💸
240
781
2
240
781
240
28
536
906
Verusse würeds bi mir gad ihgaa über dnacht
536
906
Aber negscht wuche müssmer definitiv na abwarte - den sötts besser werde😅
Aber wens inegna hesch👍🏻 da wärmer de ufwand zgross🙊 han den chli meh wie 1 pflanze🙊
De basilikum isch eh saumässig heikel.
536
496
906
@Shira sit wuchene?😨 läck da bini au spannt, ob da grosse ertrag ha wirsch. Die wurzle sind ja mega gschwächt😅
28
906
28
28
536
906
27
240
536
906
906
496
Tuesch du so „vel“ ih das schmale plätzli dri. Bi mer chiemti so glaub s züg ned rechtig
79