Düend ehr Schwangere die Erdesäck denn selber umelöpfe? Trou mi ned so recht und warte jetzt uf min Fründ bis i Tomate chan setze 😂🙈
Ich dues mit de garette umefahre und det druf ufmache und so ihekippe. De mussi fascht ned lupfe👍🏻Poschte dues min mah immer. Chönti vom gwicht her eh ned, will mis auto scho ohni seck tüüf gleit isch😅
@Gänseblümchen jajaa das gaht tiptop. Machi jedes jahr. Egal ob snack- oder salatgurke👍🏻👌🏻 das jahr probieri na die mexikanische gürkli, gaht aber sicherlich au
Guete morge🤗Genau ja. Ich ha letschtjahr sones rankgitter gha und das jahr es ranknetz👍🏻Bi snackgurke gönd au stäcke, aber isch ned sooo stabil wies gitter/netz. Will die extrem viel gurke machet und somit es gwicht hend😅Und☝🏻 gurke bruchet mega viel wasser🤗
Guete morge ihr Grüeni-duume-mamis! Ech ha öberhaupt kei garte no es hochbeet. 🙈 Ha töpf mit Grad dinne ond hoffe dasi die öberläbe! 😳😄Jetzt god mini chli (11mt) immer hinder die töpf (40cm durchmesser) gode härd use näh. Das nervt mi langsam, denn jedesmol wenn sie usegod esch sie grad a dene töpf ond macht en riese sauerei. Jetzt mini frog, gids öpis wo mer chönnt ännemache damit sie nöm zom härd chonnd? Danke för euchi inputs! ☀️
mir händ gester eusi tomate gsetzt 🥰 und ich ha mich numal ah wassermelone versuecht, die letschtä sind ja verfrohre... @nala89 mir händ die metalldinger ih eusne beeter hinderem huus
@schildchrötlimel eifach zimtpulver ufd erde streue👍🏻👌🏻 ameise hasset sache wo starch schmöcket. Oder setzisch en rosmarinbusch is mitti vom hochbeet👍🏻 das isch au gad guet gege lüüs😬
@ALOHA vorgekeimt sind sie eben auch nicht und nur Kartoffeln vom Markt, keine Pflanzkartoffeln. Ich war ja sowieso schon überrascht, dass nun etwas gekommen ist 😂
@schildchrötlimel ich streue pfäffer oder backpulver. zimt hani no nie ghört - probieri aber us! has gfühl das jahr häts uuuh viel vode ameisi... 🙄
Achtong Garteunerfahreni frag.
Ih ha folgendi pflanze pflanzt ond de zettel fortgworfe 🙈. Jetzt weissi nöm wies heisst. Aber bi mer zemli secher das es kei Mangold esch. Wer weiss es?
Ond channi de nüsslisalot scho neh oder wenn erntet mer de 🙈.Danke för eui hilf.
Ja chrutstiel
Aber das esch nid =mangold oder?
Ah ih hät dr nüssli jetzt eifach wie im lade als ganzes abgschnitte und nid nor die ossere blätter. Stiegt er den nid au uf inne?
Also de nösslisalot ih dr mitti stah loh hani schwerig gfonde esch mer nid glunge. Naja vellecht chond nomol was und sost halt nid de hets ergendwänn weder platz för neus.
Aso mis einte garteteil het ih de vergangene x jahre no nie so guet usgseh wie dajohr 🤣.
Jaja ih set wedermal jätge aber grad kei ziit deför hoffe dasi nögschtwoche oder am sonntig dr zue chome 🙈.
@Shira sieht ja toll aus. Jäten wird überbewertet 😂 ich habe heute meine ersten Salatblättchen gegessen 😂 und die 3. Kartoffel ist auch endlich aus der Erde gekommen 😬
@kläffchen, danke, ja finde es diesesjahr ja wirklich selber toll und es schaut noch gut aus im gegensatz zu vergangenen jahren 🤣🤣.
Vorallem weiss ich oft beim jäten gar nicht ob dies nun unkraut ist oder das was ich an samen/ zwibeln gesetzt habe 😂. Daher muss es oft grösser werden um es zu erkennen. Dann schauts aber eben schon sehr unordentlich aus. Naja muss mich bald mal wieder dazu aufringen es in angriff zu nehmen 🙈🙈.
Sölli oii öbis verrate?🙊🙊🙊Mis schwiegermami LIIIIIEBT jäte😅 sie isch bi ois immer fliessig dra😂 sie seit: so hetmer wenigschtens es endergebnis, bim spaziere heg sie das nöd😅 suscht gaht sie jede morge um die 2h go spazottle.
Love it🤪
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
496
906
906
Ich dues mit de garette umefahre und det druf ufmache und so ihekippe. De mussi fascht ned lupfe👍🏻Poschte dues min mah immer. Chönti vom gwicht her eh ned, will mis auto scho ohni seck tüüf gleit isch😅
1
536
28
28
28
536
193
906
193
906
193
141
141
240
141
9
906
184
193
184
536
781
906
906
906
536
906
Ich denke wens wärmer wird chömed teils schono👍🏻
536
193
184
496
Ih ha folgendi pflanze pflanzt ond de zettel fortgworfe 🙈. Jetzt weissi nöm wies heisst. Aber bi mer zemli secher das es kei Mangold esch. Wer weiss es?
Ond channi de nüsslisalot scho neh oder wenn erntet mer de 🙈.Danke för eui hilf.
906
De nüsslisalat chasch neh ja👍🏻 immer die üssere, de wachster wiiter😬
184
64
496
Aber das esch nid =mangold oder?
Ah ih hät dr nüssli jetzt eifach wie im lade als ganzes abgschnitte und nid nor die ossere blätter. Stiegt er den nid au uf inne?
906
496
906
781
906
240
496
Aso mis einte garteteil het ih de vergangene x jahre no nie so guet usgseh wie dajohr 🤣.
Jaja ih set wedermal jätge aber grad kei ziit deför hoffe dasi nögschtwoche oder am sonntig dr zue chome 🙈.
536
496
Vorallem weiss ich oft beim jäten gar nicht ob dies nun unkraut ist oder das was ich an samen/ zwibeln gesetzt habe 😂. Daher muss es oft grösser werden um es zu erkennen. Dann schauts aber eben schon sehr unordentlich aus. Naja muss mich bald mal wieder dazu aufringen es in angriff zu nehmen 🙈🙈.
906
Love it🤪
496
906