@passonita mer chan dblüete esse. Mis schwiegermami hets immer is öl ihgleit gha, dass de gschmack abgit.
Ich schniids immer zunderscht ab, will de schnittlauch suscht zviel kraft id blüete steckt. Ich machs gad weni gseh daser eh knospe het😅Chaschs mache wied wetsch. Nur blüete abschniide oder de ganzi blüetestengel.
@Ohana het jetzt scho gseit bizli spat, aber würds glich probiere. mini händ erst grad ahgfange wachse, sind au eher spat drah.. hoffe es gaht mal würschi wänns wärmer wird..!
i han a frog betreffend setza... luagend iar immer waser nebanand hend? aso es tüand jo schiins nid alli gliich guat jenoch nochber 😬...han jetz verschidani setzling gholt und fast nur kohlsorta 😬...
ok danka vielmol ☺️ und wia gseht das us mim abstand 😬... o i bin voll dr neuling und han kei ahnig 😩.
i han kletter erdbeeri scho au in dr nöchi pflanzt... chönnti dött eifach öppis drzwüscha pflanza? oder würs langa weni an grossa abstand macha?
Hat hier schon jemand bei Baldur Garten bestellt? Die haben Tolle Sachen
o wir haben so ziemlich alles da bestellt 😍. säulenobst ( aprikosen, brombeeren, äpfel, birnen, kirschen), die klettererdbeeren, heidelbeeren, div. blumen, melonenbirnen... hm ich glaube das wars. ich bin echt begeistert. bis jetzt ist alles super am wachsen. ich denke ich werde da stammkunde 😬😂😂
🙈🙈 mache gar nüt dert set scho lang go jätte sost wachst mer de Salot nöm wiiters beziehigswiis weisch gar nöm was Salot esch ond was unchrut 🙈. En teil vo eusem Garte het aktuell no euse Nachber. Aber wennis danohr einigermasse weder im griff ha, au ih ond nach de Sommerferie 😂, wetti luege dasi nögschtjohr weder alles sälber bruche 😬. Mal gugge.
🌱Rasen-Profis / Garte-Profis🌱mir händ soviel unkruut im Raase. viel Kleeblätter mit margritli & au Löwezahn. Wie chani das besiitige?
Mit unkruutvernichter? Macht das am Raase selber nüt? Wer chan mir grad öpis empfehle? Danke eu
Ergend vo wo hani mol ghört das fliessig, also ca all wuche mäihe was sell bringe. Mer händ mol onchrutvertilger brucht gha aber vermuetli zwenig sträng ahgwändet. Jetzt het min Maa vor emne Monet de alti rase bis uf ca 10cm abe usegrisse, neui erde druf tah und rolltase dröbert. Mol luege wie lang as goht bes mer weder unchrut händ 🙈🙈
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
159
496
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
781
906
@schildchrötlimel wür mal de zoo ahfrage obd en ameisebär uslehne chasch😅 wür alles spraye🙊
159
781
297
3x sonneblueme
1x mais
1x aprikose böimli
Becho. Jetzt luege obs guet chunt 😍🙈
48
Chame di violette Blüete eifach abschnide oder muess me d Stängle grad am Bode abhaue? Blühende Schnittlauch sött me jo ned ässe, oder?🧐😊
906
Ich schniids immer zunderscht ab, will de schnittlauch suscht zviel kraft id blüete steckt. Ich machs gad weni gseh daser eh knospe het😅Chaschs mache wied wetsch. Nur blüete abschniide oder de ganzi blüetestengel.
48
129
536
536
184
240
536
35
240
35
i han kletter erdbeeri scho au in dr nöchi pflanzt... chönnti dött eifach öppis drzwüscha pflanza? oder würs langa weni an grossa abstand macha?
240
35
35
o wir haben so ziemlich alles da bestellt 😍. säulenobst ( aprikosen, brombeeren, äpfel, birnen, kirschen), die klettererdbeeren, heidelbeeren, div. blumen, melonenbirnen... hm ich glaube das wars. ich bin echt begeistert. bis jetzt ist alles super am wachsen. ich denke ich werde da stammkunde 😬😂😂
55
193
2
55
496
2
496
184
496
215
Mit unkruutvernichter? Macht das am Raase selber nüt? Wer chan mir grad öpis empfehle? Danke eu
781
496
215
215
536
781
496
2
536
240
28
536