@passonita mer chan dblüete esse. Mis schwiegermami hets immer is öl ihgleit gha, dass de gschmack abgit.
Ich schniids immer zunderscht ab, will de schnittlauch suscht zviel kraft id blüete steckt. Ich machs gad weni gseh daser eh knospe het😅Chaschs mache wied wetsch. Nur blüete abschniide oder de ganzi blüetestengel.
@Ohana het jetzt scho gseit bizli spat, aber würds glich probiere. mini händ erst grad ahgfange wachse, sind au eher spat drah.. hoffe es gaht mal würschi wänns wärmer wird..!
i han a frog betreffend setza... luagend iar immer waser nebanand hend? aso es tüand jo schiins nid alli gliich guat jenoch nochber 😬...han jetz verschidani setzling gholt und fast nur kohlsorta 😬...
ok danka vielmol ☺️ und wia gseht das us mim abstand 😬... o i bin voll dr neuling und han kei ahnig 😩.
i han kletter erdbeeri scho au in dr nöchi pflanzt... chönnti dött eifach öppis drzwüscha pflanza? oder würs langa weni an grossa abstand macha?
Hat hier schon jemand bei Baldur Garten bestellt? Die haben Tolle Sachen
o wir haben so ziemlich alles da bestellt 😍. säulenobst ( aprikosen, brombeeren, äpfel, birnen, kirschen), die klettererdbeeren, heidelbeeren, div. blumen, melonenbirnen... hm ich glaube das wars. ich bin echt begeistert. bis jetzt ist alles super am wachsen. ich denke ich werde da stammkunde 😬😂😂
🙈🙈 mache gar nüt dert set scho lang go jätte sost wachst mer de Salot nöm wiiters beziehigswiis weisch gar nöm was Salot esch ond was unchrut 🙈. En teil vo eusem Garte het aktuell no euse Nachber. Aber wennis danohr einigermasse weder im griff ha, au ih ond nach de Sommerferie 😂, wetti luege dasi nögschtjohr weder alles sälber bruche 😬. Mal gugge.
🌱Rasen-Profis / Garte-Profis🌱mir händ soviel unkruut im Raase. viel Kleeblätter mit margritli & au Löwezahn. Wie chani das besiitige?
Mit unkruutvernichter? Macht das am Raase selber nüt? Wer chan mir grad öpis empfehle? Danke eu