November Baby 2019

Wer isch au no am hibble?
Ich bi jetzt ES + 7 und soooo gspannt 🙈

Kommentare

• und?hets klappt?
  • Hallo zämä, ich bin letschd Mäntig bim FA gsi und han s ❤️ scho gse und ghört. Im moment isch de Geburtstermin am 12. nov. Ich bi usem TG und 31gi. Wie gsehts bi eu us?
    Schöns Weekend
  • ich bi 7+6 und ha am mentig dr erschti termin. mi et isch dr 2.11. und i hoff es isch alles guet und mag fascht nüm ufe mentig warte
  • Das glaubi.. hesch au paar aazeiche? Viel spass bim undersuech
  • brüscht spanne und düe weh, jedi nacht mind. e stund wach und schlecht ischmr au imr widr va abm mittag und so gege die 1700, luschtigerwiis nie am morge. abr breche muessi nid. du?
  • Ich chönt sit ca 3-4 täg 24 std schlofä.. t brüscht tüend au weh. De ganz tag immer mol wider schlächt oder unwohl aber brächä mueni zum glück au nid.
  • Hey wie gots euch?
    I bi jetz 9+6 umd sit dere wuche isch mer oft schlecht 🙈
    Bi eus isches s dritte und bi euch?
  • Eni321...bi gar nüm im forum gsi,aber jo het tatsächlich klappt gha 😂bi dir jo demfall au, schön 😍
  • Eni321...bi gar nüm im forum gsi,aber jo het tatsächlich klappt gha 😂bi dir jo demfall au, schön 😍
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland