Bi üs isch eigentlech nur ei vsriantä i frag cho, ds ig nid hprmonell ha wöllä, bi mir d kupferspiralä scho 2x nid ghäbt het u verrütscht isch, u da mir eh kes 3. Chind wei hetsech mi Mah la eh vasektomie machä
@Ohana das wer ebe au min Favorit well ich au total gege hormone bi aber ich bechum mini Täg eifach ned🤷🏼♀️ hesch den das gmerkt das sie verrutscht isch?
Bim 1.Mau hanis nid gmerkt, aber dr FA macht eh ä kontroll-Ultraschall paar Wuchä nachem isetzä, dört heters gseh. U bim 2. Mau hani mrs scho dänkt wöus mi irgendwiä gstochä het, ha eifach gmerkt öpis isch nid wis sött si.
Em moment na met gummi 🤢🙈 aber en 2 jahr wird min maa en vasektomi mache wenn für eus klar esch, dass mer kei kind meh wend
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
129
233
129
536
233
251