Verhütung nach der Schwangerschaft

NessaNessa

233

bearbeitet 6. 03. 2019, 23:46 in Allgemeine Themen
Liebi Fraue wie Verhüetet Ihr jetzt nach de SS? Positivi oder Negativi Erfahrige? Vor & Nachteil?

Kommentare

  • Bi üs isch eigentlech nur ei vsriantä i frag cho, ds ig nid hprmonell ha wöllä, bi mir d kupferspiralä scho 2x nid ghäbt het u verrütscht isch, u da mir eh kes 3. Chind wei hetsech mi Mah la eh vasektomie machä
  • @Ohana das wer ebe au min Favorit well ich au total gege hormone bi aber ich bechum mini Täg eifach ned🤷🏼‍♀️ hesch den das gmerkt das sie verrutscht isch?
  • Bim 1.Mau hanis nid gmerkt, aber dr FA macht eh ä kontroll-Ultraschall paar Wuchä nachem isetzä, dört heters gseh. U bim 2. Mau hani mrs scho dänkt wöus mi irgendwiä gstochä het, ha eifach gmerkt öpis isch nid wis sött si.
  • Mein Mann hat auch eine Vasektomie gemacht.
  • @kläffchen wie alt isch er xsi und wie viel chinde hend ihr?
  • Em moment na met gummi 🤢🙈 aber en 2 jahr wird min maa en vasektomi mache wenn für eus klar esch, dass mer kei kind meh wend
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum