Augenfarbe Baby

fuchsfuchs

165

bearbeitet 8. März, 11:36 in Entwicklung und Erziehung
Wann haben sich bei euren babys die augenfarbe angefangen zu verändern?
Meiner ist mit dunkelblau grauen augen auf die welt gekommen und hat jetzt hellere bekommen und um die pupille ist ein hellgrauer ring.

Ich frag mich ob sie so hell werden oder das dann doch noch in braun über geht.

Mein mann und ich haben braune augen. Aber je ein grosselternteil hat helle augen und urgrosseltern auch und der bruder meines mannes auch.

Der kleine ist jetzt bissle mehr als 4 monate alt :-)

Kommentare

• I minere Familie bin ich wiit und breit die einzig mit blaue auge. Anscheinend hets s‘Mami vo minere Urgrossmuetter helli auge ka, meh isch sich aber nöd sicher. 😅
    Es chan sehr guet sieh dass din chline blaui auge wird ha🤗
  • be eus isches 1:1 glich fuchs vode verenderig vo sine auge, sie sind au heller worde mit emene helle ring umd pupille, nur das ich blaui ha und min ma brun. ich tendiere druf das so blibet😌
  • ich chans nur vo mir selber verzehle... mini augefarb hät im 9te lebensjahr vo blau uf grüen gwächslet 😊
  • Wie bi de manuela, ich han bis ca.7ni blaui gha und denn grüeni. 😏 min sohn het scho länger so richtig grüeni auge. sit er ca. 1 isch. Mini tochter isch jetz letst moned 1 worde und d farb isch immerno sehr undefiniert. Chönt es grüen oder es brun geh. Si isch aber au vil me de südlicher typ als min sohn.
  • Mini hend mit 16ni no vo knallblau uf grüen gwechslet😅😅
  • 6b7e2930-419a-11e9-aae9-552ca906273e.jpegvo dunkel blau zu dere farb wo er iz het(bild)...mir hei beidi bruni ouge
  • Eusi hend zerst blaui auge gha und etz wo s 15 monat alt sind...hends Bruuni auge...so richtig dunkel dases enard wie scharz usgseht
  • c62b9790-45ba-11e9-9a2f-81994b8ccfe4.jpeg mini Mittler het als Baby ganz blauu Auge gha
  • @Pinny wenn hend sich den dauge agfange ändere? I chumm bi üsere Muss etz mit 12 Monat nonig ganz druss was es füre Augefarb git
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland