Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Kurzurlaub

Liebi Mamis

Mir würed gern es paar täg chli go entspanne... S söti nöd meh weh 2.5h autofahrt vo züri weg si... Gern au östrich oder dütschland... Eusi chli muus isch 2:) mir würed gern chli d natur go gnüsse, chli spatziere, evt imne dörfli chli umeschlendere, chli fein esse und wellnessse.. S hotel söt aber keis chinderhotel si, das isch nöd so euses😔
hettet ihr e idee was für en ort evt grad mit hotel toll wär?

Danke eu für eui hilf😍

Kommentare

• Mir gönd immer is Hotel Troschana in Flirsch bi St. Anton. S Esse isch traumhaft fein, dZimmer sind au mega schön. In St. Anton chamer chli go spaziere und umeschlendere, und zum wandere ischs au ideal mit Chind. Mir laufed immer zumene Stausee wo en neue Spielplatz hett. Mer lauft ca. 1.5h det ane und ufem Weg hetts en Määrliwäg. 77f58a80-4278-11e9-aae9-552ca906273e.jpeg
  • Danke vil mal, das dönt super😍
  • Mer fahred nach Brand (Brandertal) is Hotel Valavier. Hätt det i de Ortschaft au Kinderhotel wie Lagant und Beck. Finds toll det, hed en chline Tierpark, en Bach zum Entlang laufe und d‘Seilbahn grad im Dorf. Mer fahred jetzt zum 3. Mal det ane.
  • https://www.valavier.at/de/

Kind sind willkomme, aber esch keis explizit Kinderhotel (aber das esch üch ja rächt so)
  • Mir sind ebe scho uu oft z brand gsi😍😂 ich finds au so toll unds valavier isch eh super! Würed gern ah gnau so en ort... Abet mir sind würkli scho oft gsi... Aber wen mer nüt anders findet gömer den waschindli au uf brand:)
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland