Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Erste Schwangerschaft

bearbeitet 11. März, 23:28 in Allgemeine Themen
Hallo zusammen
Ich hab eine frage soll ich um sicher zugen
Das der schangerschaftstest positiv wahr noch einen machen.

Kommentare

• Gratuliere 🎊eigentli gits kei falsch positiv nur falsch negativ... aber wenn 100% sicher wötsch sie denn muesch zum FA😊
  • Danke also würdest du keun zweiten machen
  • Ich han au ca na 4 gmacht wilis ned glaubt ha😅 aber nur wili die na dehei gha han. Suscht hetis au lah und de frauearzttermin abgwarte.

• ALOHA schrieb: »

Ich han au ca na 4 gmacht wilis ned glaubt ha😅 aber nur wili die na dehei gha han. Suscht hetis au lah und de frauearzttermin abgwarte.

Lustig han au 3 gmacht nach eusne Australie Ferie willis ned ha choene glaube..ha ebe vorani e zyste gha drum a so oeppis gar nie denkt😀
  • xD ich ha 2 gmacht und beidi sind negativ gsi ;) han au nüüt gha...kei grösseri brüst, schmerze oder übelkeit...aber nach 3 Mönet Faste (weli eifach kei lust uf esse gha ha)....bini denn zemmeklappt und da hets im spital gheisse dasi schwanger bi

siither...empfehli allne zum FA z goh wenns sicher sii wend
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland