Ich han mit Grössi 50 gstartet. Und sind no vell zgross gsiđ Baby 50 cm und knapp 3â000 g. Hmm, ich glaub so die erschte 2 Grösse, nachher isch sBaby âstabilerââșïž
uhh ich find s git ken grössere Seich als Wickelbodies... han mini alli gad wĂ€g gĂ€ đđ so es gschnusch immer und ich finds vöölig ĂŒberflĂŒssig đ
Danke oiiđ€ hami soebe fĂŒr wickelbodys entschiedeđ das mitem verschiessene body isch eeeeecht mĂŒehsamđ has ide krippe au ghasst und ha ebe keis baby gha miteme wickelbodyđŹđ
Chas sii das die wo ned gern Wickelbodys hend sötigi zum Binde gha hend? Will bi dene mit de Druckchnopf verstahni ned was so schlimm set si? Oder us welne GrĂŒnd findet ihr die so schlecht?
Mir hĂ€nd au beidi lieber di normale gha, die gönd schnĂ€ller zu aalegge. Am afang muesch der am beschte vode hebamme zeige lah wie mer de body ĂŒber de chopf streift (s git sonen griff). Aber am beste eifach mal beides usprobiere. đ
Nei ich han keini zum binde gha. Nur mit druckknöpf. Hey ich han die richtig schlimm gfunde bi beidne kind nie benutzt. So viel knöpf zum zuemache und luege wo chunt wele ane. Han die normale viel eifacher gfunde au weg de sxh**** ich mein du ziehsch ja nur d vordersite vom body ĂŒbere kopf quasi so geg hindere d kacke gaht ja ned ĂŒbere kopf đ ich finds es tolls thema đ
Chas sii das die wo ned gern Wickelbodys hend sötigi zum Binde gha hend? Will bi dene mit de Druckchnopf verstahni ned was so schlimm set si? Oder us welne GrĂŒnd findet ihr die so schlecht?
genau wi Kismet seid. Mit Druckchnöpf, so vil Chnöpf... so unnötig đ€Łđ€Ș Ich finds au kes Problem öpis ĂŒbere Chopf z zie... s Gaggi hani zĂ€mĂ€ grolld im Body und den ĂŒbere Chopf. Find die Bodies entwirre viiiil mĂŒesamer đđđ€Ł
Haha so spanned. đ Mir gahts genau anders ume. Scho intressant wie verschiede das isch. Guet muss sege han es Chotzbaby gha und sin Body isch immer vollkotzed gsi. Aber ich han die normale Bodys ghasst gha. Und ich han scho gwĂŒsst wie mers Köpfli richtig hebed. Aber trotzdem. Min Maa wo sust so Druckchnöpf Sache hasst find Wickelbodys ebe au besser. Deswege hani denkt ihr heged vilicht die zum Binde gha. đ đ
Chleine tipp: 99% vo de bodies cha me so abe zieh dass me dâkacke ebbe nid ĂŒber e kopf streife muess! Git e grund sin bodies gschnitte wie si sin đ
so oder so gwöhnt mer sich a beides findi. Ich ha eifach immer das kauft wo mir optisch gfallt, egal ob wickel oder ned.. Und wens vollegschisse sind vo obe bis abe hesch e e riese sauerei egal mit wellem bodyđ€
am ahfang hani wickelbody praktisch gfunde aber han de schnell mĂŒesse sege finds nid so toll den min chline het immer en extrem offene hals brust bereich gha mit dene und drum hani de seehr schnell uf schlupfbodis gwechslet wel die eifach schöner schlĂŒsset umd de brust hals bereichđ Mitlerwile gots super den pullover sind jo a nid zum wickle drum passts fĂŒr ĂŒsâșïž und jo am ahfang hani hald da gha wo i becho han und bi froh gsi drum đđ»đđ» mit de Zit macht halt jede so sini erfahrige und weiss was fĂŒr sich oder sis baby am beste ischđ
hend eus jetzt au weder mit wickelbodts ideckt... solang sie nonig de kopf guet chönd hebe und ned so viel körperspannig hend isch es so mĂŒessam öbis ĂŒber de kopf zieh.... so chansch sie eifach is body ie legĂ€.... und zueknöpfe... und das mit em gaggi isch soiso es argument....!!!
I be dankbar gitz wickelbodysđ€Šââïžđ s mĂŒsli het ez en helm becho för en momĂ€nt u i bruche drum nor no wickelbodys (mĂ€ngisch o normali aber eher sĂ€lte) đđ
Ig ha beides gha aber im momĂ€nt sit ca zwöi wuche lieber wickubodys wĂŒu mini chlini plötzlich nĂŒt meh ĂŒbere chopf wott la zieh...wehrt sich richtig und wotts wieder abzieh drbi isch Ă€s ja ou fasch eis jahr keis problem gsi mit normale bodysđđ€·đ»ââïž
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
133
55
906
133
906
2
2
55
249
81
96
133
55
172
906
906
Das mitem bĂŒchli isch auna es guets argument. So wiit studieri gar nedđ vorallem wens den chli buchweh hend ischs ja topđđđ»
0
78
114
172
0
81
249
genau wi Kismet seid. Mit Druckchnöpf, so vil Chnöpf... so unnötig đ€Łđ€Ș Ich finds au kes Problem öpis ĂŒbere Chopf z zie... s Gaggi hani zĂ€mĂ€ grolld im Body und den ĂŒbere Chopf. Find die Bodies entwirre viiiil mĂŒesamer đđđ€Ł
172
0
0
268
73
1
gits nur bis grösse 74
min Schatz isch nie klar cho mit denne han fĂŒr ihn anderi kaufe mĂŒsse
1,306
chasch zueknöpfe musch nöd ĂŒber de kopf zie
217
172