Liebe Mamis
Wo kauft ihr eure Kinderstoffe ein? Mir gefallen eher dezente Stoffe; ich sehe jedoch überall nur rote Feuerwehrautos auf blauem Hintergrund oder Pferdli etc.
Wer kann mir helfen? 🙈
@frauhirsch gopf i han scho gmeint ich seg komisch wellich au nüt mit dene kindermotiv chan afange..weiss jo nöd vu wo dass bisch aber de bolli in winterthur het au sehr schöni stöff..
ich han am liebste uni gstreiflet oder pünktlet..und i find allgemein kinder/babykleider findsch praktisch nüt uni..immer hets no irgend es bärli oder so druf 🙄 die ziit chunt denn no früeh gnueg wod kind selber entscheidet was wennd
ich chauf sehr wenig online, ich muen de stoff ahlange. stafflager hadlikon (hinwil) oder yucami wetzikon händ schöni uswahl. cha au nüt mit dene chindermotiv ahfange. chauf eher schlichti stöff und nöd so mega zucker kitsch jöö und glitzer züg😅
Schön zghöre dass ich ned alleige bi 🙈 Ech bi us Luzern, chaufes eigentlich au lieber im Gschäft (online wär etz nume Notlösig gsi). Aber morn bini gad z‘Winti @Adriana 😅 hets eifach de eint Lade ide Stadt?
Ech chaufe amigs bi stofflastig.ch (hättit au en lade im kt. Zug), ha s gfühl die händ amigs no schöni chindermotiv wo ned grad ime jöö-effekt usartet 😂
@Adriana im Bolli bini leider ned fündig worde & zu disere hanis vode ziit her nüm gschafft 😔 ich muess aber emol no zum alja, de junior het dert nüm so möge 😂
@Farfalla das isch wörkli sooo en schöne Lade. Nur bin ich ned fündig worde. Es hed gfühlti 25 Gstell mit Jerseystoff und nur eis einzigs gha mit Baumwollstoff, wo ich gsuecht hätti🤔😞
@Bylla kuuul es isch so öpis entspannends nähe😊 ich nähe kleider, beanies, loopschal, wickeletuis, spybags, knisterseckli, turnbütel, sabber- & ässlätzli und herzli/wulche/sterne zum ufhänke.
Hey ihr liebe..chan mir nöd öbbert en Gfalle mache..i bruch nur ein so en rosane Druckknopf will für das nöd grad es Pack kaufe. Derftich echt vume kreative Mami geg e Briefmarke eine? Das wer so lieb.
Mini Schwiegermuetter hät wieder zwei Rucksäckli dörfe für zwei liebi Mamis mache. Viele Dank für d'Ufträg. Wenn au du so ä herzigs Rucksäckli möchtisch, dörfsch mir gern schriebe uf 079 266 36 42.I zwei verschiedene Grösse erhältlich und mit verschiedene Motivstoff, mit oder ohni Name
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
161
1,306
161
1,306
184
40
40
40
1,306
https://www.yingdesign.ch/produkte/bio-baumwolle-32
40