Gits da au e Kochgruppe?

Hät öper es Rezept für Mischtkratzerli? Und wie lang im Ofe?

Kommentare

• Hey
    Also ich han s Mistkratzerli öppe amel 20-30min im Ofe....Rezept hani ganz viel verschiedeni - bi Köchin und daher hani soviel verschiedeni rezept...
    was hetsch denn gern dra? so normal eifach nur Gwürz, Krüüter und Marinade....oder zb. Orange-Honig? etc
  • Oh Pinny😋😍- Gern Gwürz und Marinade. De Metzger het gmeint ich müssis ca 45 Min im Ofe la?
  • Also ich mache meistens alles noch gfühl xD ha do ned gnaui ahhgabe...cha der eifach so ungefähr sege...

Also ich mach mini amel so:

Kräuter-Marinade:
    Olivenöl, Salz, Pfeffer, Paprika, gehackte Knobli, Rosmarin, Thymian und Salbei vermische und denn mitm Pinsel s Mistkratzerli bestriche

Orange-Honig Marinade:
    Rapsöl/Sonnebluemeöl, 2-3EL Honig, 2 frischi Orange uspresse, Salz, Pfeffer ebefalls vermische und s mistkratzerli bestriche

Thailändische touch-scharfi Marinade:
    Rapsöl, 2 Chilli hacke, 2-4 Knoblizehe hacke, 1 EL Honig, bitz Sweet'n'sour Sauce dra und no bitz Ketchup und Thaigwürz vermische und bestriiche

Apfel-Brot-Marinade:
    Olivenöl, Apfelsaft, Salz, Pfeffer, Rüebli und frischi öpfelschnitz vermische und s kratzerli demit bestriche, altes brot in würfeli schniide und is Mistkratzerli inestopfe...oder nebetzue---> git no en feine gschmack...

Das sind so die 4 woni meistens für mini Family koche...zum Mistkratzerli dezue tueni immer no Kartoffel und gmües wie Sellerie, Lauch, Rüebli ide Marinade schmore loh...

Also sobald d Marinade dra hesch...nimmi epis zum schmore use...erhitze chli öl detdrin und denn tueni zerst mal s gmües ahhdünste (so dases nocher so glasig isch dh. glänzt) und denn tueni mit weisswiii oder rotwii (2-3 gütsch) ablösche...verdampfe loh und denn tueni chli Bouillon dra und s mistkratzerli ine...und denn im ofe 20-30min schmore...tues aber i dene 20-30min immer mal wieder useneh und mitme Kochlöffel d sauce über s mistkratzerli güüsse...

Wenni nöd so lust uf sauce ha...denn tuenis Mistkratzerli zerst ahhbrote (nur lieht dases chli farb het) und denn tuenis in ofe backe - denn gohts amel scho mind. 30 min...
  • He du bisch super! Danke dir viel viel mal😋
  • bitte gern gscheh
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland