Finanzielle Aufteilung nach Geburt

13»

Kommentare

• Was mich mal wunder nimmt... we viel sind so euchi fixkoste alles inkl. usser mieti😉 bin drum au chli am usrechnemund mich demit usenandsetzte we viel % ich nachem MUetterschaftsurlaub sell/ muess go schaffe☺️

@raschi81 soviel müend mier mindestens für d stüüre uf d siite tue jede monet😂😂🙈🙈
  • Fixköste send ja so variabel je nach dem met welem satandard me lebt. Ich muess au 70% schaffe das mer euse standard halte chöne. Aber es werd knapp 🙈 ändi jahr ziemer zum glück nach dütschland
  • Ja das isch so @fuchs...
    Hett mi nur mal so wunder gnoh😉 aber gsehs ebe etzt bi eus bim usrechne wie viel chöste das es wirkli sind😱 scho krass das mer eigetli schaffet und sicher 1/3 vom lohn scho wegg isch für kk, stüüre, versicherige usw also han das ja scho immer gwüsst aber etzt fallts eim einisch meh uf😓
  • Ja säg nüt🙈 händ oi manne alli so riese löhn..? Ois gahts guet gönd au id ferie usw aber ha glich immer sgfühl i müsdt nomeh spare🥴
  • @Mangoo eus gohts genau glich. Mer lebed guet und lueged ned gross was mer usgäh,
    send aber ned verschwänderisch. Aber vel spared mer au ned...
  • Eus gats guet well mer nüt bruched user üsi Familieliebi:) Gäldmässig semer underem Existänzminimum dorom müemer scho fascht kei Stüre me zahle.. Kind hend jede Monet gnueg zässe ud sind Gsund das ischs wichtigschte:)

• Bi eus is so dass jede sis konto het umd jede sini rechnigezahlt. Endi monet simmer beidi uf 0.- und spare gaht au ned.... gaht halt ebe ned allne glich guet
  • Wir haben ein Lohnkonto dort geht das Geld rein das verdient wird (seins und meins) ( ich bin im moment 100% zu Hause) damit wird alles bezahlt.

Dann wird der Rest auf die verschieden Sparkonten aufgeteilt. ( Auto,Haushalt,Kinder,Ferien )

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum