Ich han scho länger speicheldrüessestei.. isch immer so phasewiis wos wieder chli verstopfed und den weh macht bim ohr ..trinke den amigs viel zitrone wasser den lösed sich die stei..jetzt isches aber soo das mir sit de Geburt so viel drümlig isch .. chönt das jetzt au sii das es lagerigsschwindel wär und die steinli ins glichgwichtsorgan göhnd?🤔🤔
was chani da mache?
Kommentare
215
jetz hani sit über e wuche au schwindel, bin i de 20.ssw, d‘FÄ hät jetz uf lagerigsschwindel tippt & am mäntig muessi zum huusarzt. hoff es isch glii verbii, isch sooo es scheiss gfühl.
kenne mi mit dem wo du häsch leider nöd us. aber chan dir guet nahfühle wie blööd das es isch.‘😘
217
2
215
jetz gangi morn ebe zum arzt go luege was es jetzt isch. hoff de chan öpis mache
217
215
also es gaht mer hüt wieder besser & hüt hani kei schwindel meh gha bis jetzt. de arzt tippt au uf lagerigsschwindel. das chöng eifach so uftrette. hoff es isch jetzt verbii nach 1.5wuche.
wie gahts dir?
215
mir hät er no de link ge, mit dene üebige. mer muess aber ufpasse wenns eim fest schwindlig isch, dass öper debii isch & en chömel sött ha, falls eim schlecht wird & mer muess erbreche 😬🙄😂 het er gseit 🤷♀️
217
215
217