Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Wie gings bei euch los, Vorzeichen usw

Hey mamis
mich würs ez u wunder ne wie sich bi oi geburt agmeldet het. Was hender für Vorzeiche ka, wie hend sich Vorwehe/Senkwehe zeiged verhaltet, Kindsbewegige usw..So die letschte 2 bis 3 Wuche vor ET wie sind die bi oi gsi? Bin gspannt uf oii Erfahrige

Kommentare

• 1.SS: ich han ab ca. 36+0 Senkwehe ka. Die sind nie stärcher worde. Sie hend sich eifach i de hüfigkeit gsteigeret, also anstatt 1h senkwehe am obed hani am schluss 3h senkwehe ka sind aber nöd wahnsinnig schmerzhaft gsi & de Buch hett sich uu fest zemmezoge. 3 Täg vor de Geburt hani gmerkt, dass sich min Bueb fast nümme gmeldet hett. 24h bevor d‘Wehe igsetzt hend hett sich min Buch massiv gsenkt. Am Morge bi 40+0 am 6:36 hani die erst echti Wehe ka & ha grad gwüsst dasses losgoht. 2h lang hani d‘Hüfigkeit & d‘Regelmässigkeit gmesse & han all 7min/1min ahaltendi Wehe ka. Noch 40h Wehe isch min Bueb per sekundäre KS ufd Welt cho.
    2.SS: ich han ab de 20. SSW richtig Schmerzhafti Senkwehe ka 😖 ab de 30. SSW sogar wildi Wehe wo mich ständig tüscht hend & ich würkli s‘Gfühl ka han mol etz denn gohts los. d’Geburt isch au dasmol wieder am Morge öppe um die glichi Ziit losgange. D‘Azeiche sind au do wieder ähnlich gsi. 3 Täg vorher fast kei Chindsbewegig, Senkig vom Buch & am obed vorher no Durchfall und isch au wieder am ET losgange. Noch 15h Wehe all 2min und fehlender Muettermundöffnig hani wieder per KS Entbunde.
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland