Was tun bei Müdigkeit ?

allyally

258

bearbeitet 18. 03. 2019, 16:13 in Gesundheit und Medizin
Ich chönt amel im stah iischlafe und schlafe aber scho ca 10 h willi eifach mega müed bin. Bin etz ide 12. ssw ish das normal? Und was chani degege mache?😳🤷🏼‍♀️

Kommentare

  • Han das leider au gha🙈 Bin bim schaffe igschlafe. 😂 luut mim arzt isch das leider normal. Hesch s Eisen mal teste lah? Was mer degege mache chan hani leider nöd use gfunde 😏
  • Isch bi mir au am afang so gsi... öppe ide 16. ssw beni wider top fit gsi🎉😁 hoffe gaht mi dir au wider weg... schlaf so viel wie du chasch, din körper bruchts schinbar😊
  • Ich has au extrem gha. Han die ganz nacht gschlafe. Bi ufs sofa und ha wiitergschlafe😬 und am abig wider is bett. Jetzt langsam wirds bitz besser... aber chan teilwiis auna sehr oft schlafe. Bin jetzt ide 17. ssw
  • Ah mache chamer nix. Wens ise guet isch het mini fraueärztin gseit das nur schlafe schlafe schlafe nützt😬😬 hani gmacht✔️
  • Ja das segi alles guet meint er. Aber min fründ het sho s gfühl i wach amel nümm uf willo so lang jnd vill schlafe😂
  • :) jahh denn bruchsch de schloof eifach...ich ha amel au mega viel gschloofe...am ahhfang hends no gseit ich heg en vitamin D mangel...aber denn hani tröpfli becho...und han trotzdem no mega viel gschloofe...han s gfühl gha dasi amel nur zum uf s wc goh und esse wach gsi bi
  • Ja so gahts mer au. Ich stah ide nacht sho 2 mal uf nur willi so n starke wc drang ha😱
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum