Ich chönt amel im stah iischlafe und schlafe aber scho ca 10 h willi eifach mega müed bin. Bin etz ide 12. ssw ish das normal? Und was chani degege mache?😳🤷🏼♀️
Han das leider au gha🙈 Bin bim schaffe igschlafe. 😂 luut mim arzt isch das leider normal. Hesch s Eisen mal teste lah? Was mer degege mache chan hani leider nöd use gfunde 😏
Isch bi mir au am afang so gsi... öppe ide 16. ssw beni wider top fit gsi🎉😁 hoffe gaht mi dir au wider weg... schlaf so viel wie du chasch, din körper bruchts schinbar😊
Ich has au extrem gha. Han die ganz nacht gschlafe. Bi ufs sofa und ha wiitergschlafe😬 und am abig wider is bett. Jetzt langsam wirds bitz besser... aber chan teilwiis auna sehr oft schlafe. Bin jetzt ide 17. ssw
jahh denn bruchsch de schloof eifach...ich ha amel au mega viel gschloofe...am ahhfang hends no gseit ich heg en vitamin D mangel...aber denn hani tröpfli becho...und han trotzdem no mega viel gschloofe...han s gfühl gha dasi amel nur zum uf s wc goh und esse wach gsi bi
Ja so gahts mer au. Ich stah ide nacht sho 2 mal uf nur willi so n starke wc drang ha😱
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
256
1
906
906
268
249
268