Kei Windle meh

Min chli 2,5 jahr hät hüt beschlosse er will kei windle meh er will unterhose und ufs Häfeli goh. Es isch alles vo ihm us choh . Bis jetzt eimal uf em Häfeli gsi aber nüt choh 🙂 bin mal gspannt würen ihr für verruse glich windle ahlege ? ich wills jo fördere🤔

Kommentare

• Nei ich wür wenn er scho ned will denn keini meh azieh. Mini hett das churz vor 2 au nüm welle und isch innerhalb vo 2 wuche tag und nacht troche gsi. Mir hend nur na znacht e wuche windle azoge gha. Aber unterwegs keini meh. Muesch eifach gnueg ersatz chleider mitneh falls es en unfall git😊
  • Ich würd au nöd. Grad voll dure zieh und nöd id längi zeih🤗 Bi ois het das suepr funktioniert. Er isch au mit 2,5 innerhalb vo 2 Wuche am tag und i de nacht troche gsi. Han eifach am afang kei z grossi Usflüg plant😂
  • Also ich ha minerä 2.5 jährigi Tochter verruse nu es windeli a da ich finde es isch doch nu chalt wemer im Wald sind am spaziere und wen ebis i Hose gaht isch das sicher nid so agnehm😔!! Aber dihei het sie nur unterhöseli a 👍🏼😉!!
  • ja han jetzt für use windle ahgleit😄findes au z chalt
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland