Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

SS-Hormon: schnell greizt & kei nerve

Gits irgend öpis wo mer i de schwangerschaft chan mache; ich bin i de 21.ssw & han soooo schnell schlechti luune & bi ab allem schnell greizt & han eifach kei nerve momentan für nüt.
han no e 2.5j tochter, wo würkli für ihres alter eigentli meistens lieb isch, aber trotzdem biniduuren greizt. 😫🥺 die ss-hormon killed mi momentan. finds echt schlimm. händer mer irgendwelchi tipps?

Kommentare

• Liebs ängeli... Bi mir ischs nöd ganz so schlimm aber bin definitiv au schneller greizt... Was mi den immer au no grad zuesätzlich ufregt😂 guets durehebe☺️
  • Und ich ha denkt hört bald uf😅 bi ide 17. wuche und chönt teilwiis boiim usriise wili sognervt bi vo allem😬Chader leider ned helfe😅
  • Velech würd öpis Homoöpathischs häufe zum chli „abefahre“?
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland