👩 am auto fahre: man was isch dänn das für e schnarchnase da vore?!👶: nei mami das isch es auto🚘, de papi isch e schnarchnase🙈🤣🤣(De papi schnarchlet würkli fest😂)
Min chline 2.5 liedet grad unter wachstumsschmerze. Aso hani sini bei mit de schüsslersalzcreme icremt und säg zu ihm: das isch e medizin creme für dini bei, da seit er: mami du würdsch mir gschieder stöck go chaufe!🤔🤔 😂(händ vorher eini a stöck gsej gha)
Mir hend i de chuche zemme schlagrahm gmachd,has de vergesse und prompt isches zspat gsi und shed butter drus ge,mir rutsch nu use „scheisse etzt münd mers namal mache“ de seid mini chli 2j. zu mir „namal scheisse mache?“😂🙈
👦🏼: Wieso flüged die Sommerling immer grad weg, wenn ich chome?👩🏼: Die sind ganz schüch. Wieso seisch denn du dene Sommerling?👦🏼: Weisch Mama, du seisch dene Sommervogel, de Papa seit dene Schmetterling. Und ich säg dene Sommerling. 💙💙💙
Ha vor Chorzem mine Twins verzellt, dass wo sie i mim Buuch gsi send, met mer verbunde gsi send, drom au de Buuchnabel. De luegt mech de einti Bueb truurig a & seit, ärcwär vell lieber im Buuch vom Papi gsi 😂
Mi Maa hett i dä Feriä äs Steak gässä wo chli zäch isch gsii u üsi Tochter(4)hett ou drvo gässä. Da hett si gseit: „Das isch ja ä Fleischchätschgummi“
Mir hei üs fasch nüm chönnä ufhörä lachä...
Oh jetzt wo i das weg em Maa vo diar läsa:
Mini Gross(5) isch mit ihrem Azizi (Grosspapa) ima öffentlicha Wc und will grad as Pissoir unter d Lupa neh.
Azizi: lang das nit a, do machen Männer im Stoh Pipi inna.
Mini Tochter: oh, denn isch min Papa kei Maa, sondern a Frau, dä hockt immer. 🤔😂
Ich ha mim Chline (3) chürzlich öpis verzellt, was ich als Chind gmacht han. Er: „Wo du no en Bueb gsi bisch?“. „Kein Bueb, ich bin es Meitli gsi“. - „Aha, aber bisch du denn nachher en Bueb worde?“😂
Min chline 19mnt letschti I'm zoo bide Elefanten. Rüefter voller freued ching Chang chong damit heter delefante gmeint nur simmer grad zmitzt imne huufe vo asiate gstande🤣 sind chli blöd ahgluegt worde
Mir sie gester amne anlass gsi, wo ufener alp het statt gfunde. Mi maa het da mitem jodlerklub gsunge. U wärend däm alli still si gsi. Wosi gsunge hei. Het mi sohn 2 1/2 grüeft. Heli, heli u REGA isch obe dür gfloge. U es hei natürlich alli uhi guget. 😀
Ich im Bad mich am alegge. Chund di Chliini zu mir u fragt:👧Hesch du e Buch?👩🏻🦰 Ja so wie du au. 👧 (längt uf d Buch) Hesch du es Baby drin?👩🏻🦰 öh... nei 🙃
Mini zwei grosse mädels sind am striete gsi obe im zimmer do chund die jüngeri vo beiden abe zrenne und schreit: mami mami michelle het en schlagafall ka si haut mi immer.
Bi gester au bim Coiffeur gsi u mini Chlini 2.5 debi gha. Si het kritisch zuegluegt im Buggy sitzend. Woni am zahle gsi bi hani zu ihre gseid:
Lug dFrau het mir dHaar gschnitte, cool gell. Findsches au guet?
Si längt mir id Haar useid: nei besser weri gsi da u da nochli u besser so. 😂😂
Mir sind bi Kollege amne Grillfest gsi. I schicke s Töchterli (i paar Mönet 3j) zum Grillmeister um e Kalbsbratwurst go hole.
Si rennt here u sei: ich will e Chabrabruscht.
Si isch ner logisch ohni Wurst zrug cho 😂
Beim Zmorge im Hotel im Europapark kommt die Maus vorbei, das Maskottchen, und setzt sich zu uns an den Tisch. Ich zu meiner Tochter, wie tollll die Maus ist da. Sie nur so:
Weisch Mami scho läss aber du weisch doch dass das nume en verkleidete Bueb isch 🤓🧐
Mi sohn vor lengerem zu mir:👦🏼 mami papi grosses schnäbi👦🏼ig chlises schnäbi👩🏼ja des isch so👦🏼mami du kes schnäbi?👩🏼nei ig ha kes👩🏼mami du schnäbi chouffe 😂😂😂🙈
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
297
67
Mama u Papa im Bett. Töchterli macht Liecht us.
👧 düend jetzt schlafe!
👱🏻♂️halt i bruche no e Decki
👩🏻🦰ich au
Töchterli git dDecki am Papa
👩🏻🦰 und ich?
👱🏻♂️he he ich darf Decki danke.
👧ja Papa u gib si jetzt Mama
😂👍
164
133
👩🏼: Ja. - Und du? Bisch du en Bueb? Und wenn du gross bisch, was wirsch du denn?
👦🏼: „En Dinosaurier“
🙈😅🤣
271
271
142
133
141
164
271
249
Ufm hei wäg meni chli;
Mamiiiii, chani heime chophörer haa?
Läck bes ech usegfunde han, das si Mohrechopf meint!! 🤣Nuja ab jezt heissds bi üs chopfhörer 🤷🏽♀️🤪
80
0
153
Mir hei üs fasch nüm chönnä ufhörä lachä...
67
Das chund cho sFüür lösche.
Wie de?
Mit gaanz viil Wasser.
Damit me ner cha go bade? 😂nei
67
Mama ich will doch nid die rosa Unterhose alegge.
Doch du hesch jetzt die usgsuecht.
Denn will ich lieber Windle alegge für is Bett.
(Sid 1 Wo ohni) Das gat nid mir hend gar keini meh.
Am nöchste Morge. Sie macht im Zimmer d Schrank uf, will si Kleider will use neh.
Mama lug es het doch no windle. 🙈 Oooh 😂🙃
781
96
Mini Gross(5) isch mit ihrem Azizi (Grosspapa) ima öffentlicha Wc und will grad as Pissoir unter d Lupa neh.
Azizi: lang das nit a, do machen Männer im Stoh Pipi inna.
Mini Tochter: oh, denn isch min Papa kei Maa, sondern a Frau, dä hockt immer. 🤔😂
781
133
Ich ha mim Chline (3) chürzlich öpis verzellt, was ich als Chind gmacht han. Er: „Wo du no en Bueb gsi bisch?“. „Kein Bueb, ich bin es Meitli gsi“. - „Aha, aber bisch du denn nachher en Bueb worde?“😂
781
1
271
29
67
Ich im Bad mich am alegge. Chund di Chliini zu mir u fragt:👧Hesch du e Buch?👩🏻🦰 Ja so wie du au. 👧 (längt uf d Buch) Hesch du es Baby drin?👩🏻🦰 öh... nei 🙃
153
„Muss mal lugen wo das isch“
Ihri Antwort woni si gfragt ha wo ihri Sockä sigä
4
67
👧(2,5j) Mami ich will d L... (Baby) nögst mau hei neh.
👩🏻🦰 Schatz das gat nid, d L... isch d Z... (2,5j) ihre Brüeder. De chansch nid eifach neh.
👧 Dooooch ich möcht aber
5 Min spöter...
👧 Mami wo chönd denn mir üs en L... kaufe?
🙈😂🥰
2
2
2
96
51
626
45
Dihei de mittler zu de grosse mir sind hüt bim frisur gsi dött han i aber lang müesse warte. 😂😂
Dezue mueni no säge di gross hets nöd gmerkt will i dihei d haar immer ufe dreit han di chli (6mönet) het s haare zieh entdeckt.
67
Lug dFrau het mir dHaar gschnitte, cool gell. Findsches au guet?
Si längt mir id Haar useid: nei besser weri gsi da u da nochli u besser so. 😂😂
41
4
0
0
67
Si rennt here u sei: ich will e Chabrabruscht.
Si isch ner logisch ohni Wurst zrug cho 😂
141
141
164
👧🏻 Mami, die choufe👩🏻 Nei, die si z chli👧🏻 zeigt uf es paar anderi Stifu: Mami Kompromiss mache.
🙄🤣
64
50
Weisch Mami scho läss aber du weisch doch dass das nume en verkleidete Bueb isch 🤓🧐
133
67
👧 D Papa het e Bart
👩🏻🦰 Ja
👧 du hesch keine
👩🏻🦰 nei zum glück nid 😂
👧 ich will weni gross bi au e Bart
👩🏻🦰 du wirsch mau e Frau u de hesch lieber kei Bart. Nur Manne hend e Bart
👧 neiiii... De wird i halt e Maa weni gross bi.
👩🏻🦰 ok 😂🤷♀️🤣
297