Ojeee Mamis🤗
Bin wider überforderet.. mich säget scho so viel Kollege oder Familiemitglieder dasi sell sege wasmer na uf Geburt bruche chönd, womer nanig hend.🤷🏼♀️
Aber.. han doch kei Ahnig😳😳😳 was seitmer da? Wend doch kei Gschenkli😍😅 sind happy wenn sich all mit ois froiied❤️
Nuschis? Windle? ...?
Kommentare
0
3
781
249
1,306
mir hend für dkollegin en essplan gmacht jede het es gricht vorbi brocht das hends de hammer gfunde, e schöni spieluhr, pizzakurier guetschi, i finds halt imner cool wenn me de eltere was schenkt..schliesslich isches ihres werk, und dfrau muess so viel duremache ide ss *fürs baby chaufsch der eh alles selber sus chunsch so sache über woder nöd gfallt) aso mir gohts so..guetschi vum lieblingsresti, e massage, gsichsbehandlig, pedicure oder so für dmuetter 😊
496
Mer händ halt vo ahfang ah es Gschänkbüächli gmacht de het jedes öpis chönä drususe neh was üs wänd schänke. Ahnschienend beni mit Chleider nid so heickel ih ha mi au sehr öber chleider förs Bebe gfreut händ aber au gseit das mer 50/56 gnue händ onds gern grösseri grössene sell sie. Öpis z spele förs Bebe wär au no was
1,306
496