Chan meh sich selber liebe lerne?🤓Ich möcht eifach so si chöne wie ich bin und mich au so liebe .. stattdesse han ich null selbstliebi 🥺
fühl mi 💩 und hässlich .. chan nix und gseh 💩 us.. somit denk ich au das anderi so über mi denken und vertau ihne nid will ich mi nid liebe 🥺😓 echt verzwikt 🤔
Kommentare
249
217
249
also hesch niemmert zum rede?
217
249
215
67
Bi mir isch es so gsi dass i immer allne ha welle gfalle, es allne recht mache,... ha immer überleid was denke echt jetzt di andere vo mir.
Das het mi gstresst, i bi unglücklich gsi u ha gmerkt dass i nid ich cha sii und ich mir so nid gfalle. Ha mi hässlich gfühlt.
Gspräch mit Psychologe/Psychiater hend mir guet da. Si hend mir dAuge göffnet.
Es isch e schwere Prozess gsi, aber es het mir guet da.
Sid dem i nüme bi allne u allem überlege was echt di andere denke, sondern nur no überlege obs mir gfallt, obs mir guet duet. Sid dem fühl i mi viil freier, erfrischter, frecher, muetiger, selbstbewusster,... das gfallt mir, so gfall ich mir...
ich ha kes Modelgsicht/Modelfigur...
Sondern ich ha es Karaktergsicht u mini Figur erinnert mich täglich dra dass ich e schöni Schwangerschaft gha ha und ich jetzt es stolzes Mami bi.
Langer Text... kurzi Botschaft...
Hol dir Hilf... red über dini Gfühl, dini Gedanke. Es hilft. Du schafsch das.
Du bisch nämli toll so wie du bisch! Dich gits nur einmal... du bisch es Unikat... bis stolz druf! 😘
217
min Ma seit da derzue nur er liebt mi und ich muess selbstvertraue selber lerne 🙈
67
114
217
eigentlich guet und den gits wieder phase wo ich alles an mir hasse 🙂😕 ich gfalle mir selber ebe au nid evtl darum 🤷🏻♀️
249