BLW-Austausch

Hallo Ihr liebe☺️
Würd mich wunder neh wies bi eui so gaht mit BLW die wos mached?mit was hender agfange?Wenn hend ihr agfange?und was gäbd ihr eune chline so?am liebste mit bilder.
Mini wird erst bald 5 Mönet und isch no voll gstillt aber git viel zeiche das sie gern würd mitesse und langed au in teller.
Min partner isch nöd so überzügt, was chani für gueti argument bringe?und hets bi eui au meinigsverschiedeheite geh?
Würd mich über de Istusch mit eui freue und was und wies ihr so mached🤗

Kommentare

• 📍lisi gern mit
  • Also mir hend üsne Zwilling im 4./5. Monet amel zum z Mittag nüm gstillt, sondern entweder frischgmachte Rüeblibrei, Zucchetti, Kartoffel oder irgend en frisch gmachte Früchtebrei geh...han ihne je 1 teller mit Löffel vor d nase gstellt und sie hend denn dörfe probiere selber löffle...während ich en voll teller ide hand gha ha und ihne zwüschetdure amel es portiöndli is muul glööflet ha...wel ja s meiste wos selber versuechet is muul z schiebe denebet goht 😆was min Maa zur wiiissgluet triebe het 😉aber sie hend uuu freud gha und findets mega cool zum selber probiere löffele 😍mittlerwiil dönds mir amel bim esse au s paar löffeli is muul löffle 😊
  • Ich ide krippe immer mit de kinde BWL gmacht, wens fürd eltere i.o gsi isch😅Es isch für oi als eltere viiiiel eifacher. Kei brei mache, oder halt sgeld sparw vode kaufte brei.

Ich ha immer das ge wos bi ois git. Köchin hets bi oisere babygruppe eifach nie gwürzt. Gnueg weich kocht. Han de kinde gmües (broccoli liiiiiebets eich immer, rüebli, gurke) oder pasta, härdöpfel (ohni schale), riis hani ned gad am ahfang ge... zerscht luege wies kind ufd lebesmittel reagieret😅. Poulet gaht au tiiiptop, oder hackfleisch.

Ahgfange hani je nach kind. Han deltere so mit 4/5mt gfrage gha. Je nach riifi vom kind👍🏻 es sind all froh und dankbar gsi, dases so früeh losgaht. Meischtens isch de spruch cho: troche hetemers suscht au scho gern😂
  • Mit 5 Mönet isch si no rächt chli für BLW. Si sötte chönne säubständig sitze für das. Agfange hei mir mit Maispops.
  • Ohh jaahh die Maispuffs liebets 😅min Maa liebts au 🤦‍♀️Frisst ihne amel alles weg...
  • @Pinny ich liebs au😳 chan locker en ganze sack esse. Aber nur due gsalzene😬😋
  • @ALOHA hahaha 😆finds nöd so fein wie die Galactina Plasmon Guetzli 😝aber ich cha mi zrugg hebe und nur 1 neh 💁‍♀️Bide Maispuffs hani s gfühl i mös sie jede tag nohhkaufe 😅muss glaub ahhfange besseri versteck finde
  • Also ha jetzt doch mal usprobiert will sie doch meega intresse dra het und mir immer in teller langed.und mitem sitze klapeds bi ihre au scho recht guet mit chli unterstützig mitem glichgwicht.hanere mal es bluemekohlrösli und es herdöpfelstückli geh.fazid, de herdöpfel föllig uninteressiert liege glah und de bluemekohl immer wieder gnoh und is muul gsteckt obwohl sie zerst s gsicht verzoge het😄 aber sie het mega freud gha uf jedefall mal luege wies wieter gaht.

@ALOHA findi super das es ide kripe gmacht hesch mit de babys 😃ghört mer ja eher selte und irgendwie wenni amigs mit andere rede sind reaktione mega unterschiedlich und eher skeptisch😅
  • Guete Obe mamis🙋‍♀️ mini chli esch ez 8mt alt u isst zmittag/z vieri/znacht brei. Kekse (maispops,microc,babykeks ) isst si super. Het ez ou 2zähn unde😂😊 i wet met blw afange aber weiss ned rächt uf was luege. Hender tipps oder grundregle?
  • Ha das Buch gläse, het mega güäti Tipp dinne. Das het mir rächt sicherheit gäh.d2b47060-8325-11e9-a163-3dcb5c6a739b.jpeg
  • Super danke dir🙏
  • Ja ha au das buech gläse und het mega ghulfe grad am afang wennmer unsicher isch was sie nöd sötted esse und mitem afange. Mitlerwiele luegi nüme gross ussert das kei salz und zucker het. Sie isst würklich alles und meistens das züg womer denk sie wills nöd chlautsi mer denn vom telle🤣 zb balsamicozwieble und essiggurke sie liebts🤪
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland