Hallo Ihr liebe☺️
Würd mich wunder neh wies bi eui so gaht mit BLW die wos mached?mit was hender agfange?Wenn hend ihr agfange?und was gäbd ihr eune chline so?am liebste mit bilder.
Mini wird erst bald 5 Mönet und isch no voll gstillt aber git viel zeiche das sie gern würd mitesse und langed au in teller.
Min partner isch nöd so überzügt, was chani für gueti argument bringe?und hets bi eui au meinigsverschiedeheite geh?
Würd mich über de Istusch mit eui freue und was und wies ihr so mached🤗
Kommentare
1
249
906
Ich ha immer das ge wos bi ois git. Köchin hets bi oisere babygruppe eifach nie gwürzt. Gnueg weich kocht. Han de kinde gmües (broccoli liiiiiebets eich immer, rüebli, gurke) oder pasta, härdöpfel (ohni schale), riis hani ned gad am ahfang ge... zerscht luege wies kind ufd lebesmittel reagieret😅. Poulet gaht au tiiiptop, oder hackfleisch.
Ahgfange hani je nach kind. Han deltere so mit 4/5mt gfrage gha. Je nach riifi vom kind👍🏻 es sind all froh und dankbar gsi, dases so früeh losgaht. Meischtens isch de spruch cho: troche hetemers suscht au scho gern😂
164
249
906
249
130
@ALOHA findi super das es ide kripe gmacht hesch mit de babys 😃ghört mer ja eher selte und irgendwie wenni amigs mit andere rede sind reaktione mega unterschiedlich und eher skeptisch😅
2
215
2
130
335
130
2
0
1,306
164
249
Bi BLW landet au ned vil im Mage, wichti isch VORHER stille oder shoppe.
Es gaht am Afang hauptsächlich ums entdecke vom ässä, gar ned ums Satt wärde.
Wichtig au - ned nur Gmües sondern au Kohlenhydrat abiete. teigware, härdöpfel usw. 👍🏼👍🏼
164
249
Aber wenn du ned abütisch weisch ja au ned obs wott.
164
488
Aber wiso bis 1 jährig vool stillä ?
Ich mini tochter hät zeigt das sie hät welle sälber ässe und die ussag das dis chind kei brei würd becho findi ned logisch ... isch kei kritik aber grad echli eh krassi ussag 🤷♀️
Wenigstens ahbüte chasch es und bis 1Jährig warte mit ässe findi scho grad lang ...
488
249
Was ned heisst das es Baby derna MUESS ässä... Aber abüte sötme
249
164
488
Die nährstoff wos ned bechunt und all das züg 😤
164
164
488
249
Es wird klar empfohle ab 6mnt ässä abüte. Obs den nimmt oder ned esch am Chind überlah.
Aber ned abüte will me das "en seich" find isch rächd fahrlässig was d nährstoff abelangt, wo au ganz klar im WHO text obe staht!
164
164
164
249
Fendes eifach am Chind gegeüber ned fair ässä verwehre wens ässä wot und verstahne de Sinn dehinder ned.
Abüte chame immer, verstahne ned gnau was s Problem esch debii. 🤷🏽♀️
164
249
Mini esch jez 10Mnt und isst mit eus met. Het nie Brei becho.
Vilich hani di au falsch verstande oder falsch interpretiert für mich list sichs so als ob du vor Jöhrig kei ässä abüte wilsch.
164
250
164
250
164
249
Ja den hani di falsch verstande. Ich has echd so ufgfasst das du nüt abüte willsch au wenn er alles erfülle wür. Ich xes au eso. Eusi het ersch becho wosi sälber het chöne sitze und au sälber motorisch ide Laag xi isch, ässä sälber z nä. Si darf au sälber ässä und ich schuufle nüt ine. 👍🏼
164
1,306
251
Denke me muess de fingerfood scho zur verfüegig stelle demit skind das chan kennelehre und dra umelutsche und selber usefinde qie das gaht und wieners findet. Uf din teller werd ja selte ebis drufe ligge was werklich guet für fingerfood esch für kliineri. Also womer guet chan griife und schön rechtig weich kochet esch 🤷♀️ fends schad am kind de „spass“ solang zverwehre.
Muess ja ned deum ga daser satt devo wird, aber das ers kenne lehre kann und entdecke darf
164
251
164