@fuchs voila. Nöd immer öbis is Mul lege wo mä so gar nöd hät gseit, das häsch scho bim Thema Stille gmacht. Eifach mol ALLES dure lese wär viellicht nöd schlecht!
Ach weisch ich stell mers nur sehr schwerig vor zmerke eber interesse het wenner kei teller he gstellt bechunt 🤷♀️ so han ichs verstande. Er darf euch bin esse zueluege und wenn du sgfühl hesch er heigi interesse dene darfer probiere.
Isch halt ned so mini istellig. Ich han min kliine paar nudle und bitz gmües extra weich kocht und he gstellt wenn mir gesse hend.... so heter chöne usefinde ebs ne interessiert und waser gern het....
Aber ja das mer eus ned verstöndnhend mer ja scho beidi gmerkt 🤪
Denn dänk du dini Sach...machsch sowieso und bisch dä Meinig du gsehsch alles richtig! Du gsehsch nöd i üses Dihai inä wie was ablauft und wenn mä ä richtig gueti Bindig zu sim Kind hät, merkt mä so einiges. Ich bruche kei Meinig vö öberem wo mir seit er findi das nöd guet wenn me nöd mit 6 Monet afangt Bikost zgä aber selber entscheidet nöd zStille...öbis wo wohl viel gravierender isch und egoistisch als nöd grad sofort mit 6 Monet Bikost zgä 😂😂 sorry! Du gosch mir so dermasse ufä Sack mit dinä Kommentare...hauptsach no eine dri gä obwohl eigentli köar isch gsi wad ich gmeint ha...aber du muesch wie bi allem immer no eine druf gä!
joooo ez isch guet wuuuzzzaaa ✌
ez hends sich alli uskotzt und ez bruched mer die rubrik wieder fürs BLW Thema..
Ich han hüt obed Süssherdöpfelwedges im Ofe mit Kokosöl bache..das isch es super dankbars Znacht und u huere fein..aso bi minre landet eifach ca. 80 % no ufm bode..aber sie finds langsam huere spannend
Danke @schaai ✌
Süesskartoffel het eusi so gar med gern, schaffes ned mal ehre das ganz chli gschnitte neumet under z'juble. 🙈
Aber Erbsi chömmet bi eusere emmer seeehr guet ah. D'Larina escb jetzt bald 13 Mönet alt und esst eigentlich nor no vo üs mit.
@jara jo goht erstunlich guet..ebe es landet glaub nöd sehr viel im mage..aber sie bisst ab (het aber no kei zäh) und chaut druf ume.sie würgt mengisch echli aber das isch glaub normal..
Süessherdöpfel isst eusi au ned 🙈 @schaai probiers mal mit nüdeli, das hend alli Chind gärn 😂 Oder Maispops die vom Migros. Die vergönd grad uf de Zunge.
Nur muet ha zum ihne abüte. Sie chönds erstundlich guet. Und bi 6 Mönet isch de Würgereflex no sehr wiit vore uf de Zunge, drum passiert das oft das sie hueschtet und würget. Das isch en Schutz. De Reflex gaht mit de Ziit wiiter hindere und drum isch mit 6 Mönet de besti Ziitpunkt zum afange.
@SHAYENNE Jo maispops simmer scho länger dra..nüdeli müssti mol probiere han ebe np sgfühl das länglichi sache für sie zum hebe am beste sind..aber stimmt git jo au länglichi nüdeli..
nüddeli gönd bi üs super. spitalnüdeli hebtr recht guet. üse isch jetzt 9 mönet. au ufschnitt kli gmacht isster guet mango avocado und ei. maispops sind da hit 😆👍🏻
Mier hend au agfange mit Fingerfood. Rüebli in streifli schniide und sehr weich koche, Zucchetti, Härdöpfel oder was Supper isch sind die grosse hörnli, kochet öpfelschnitzli oder Banane eifach nümm fest verdrücke, so dases echli grösser möckli hed😉😁
Afänglich hed sie de Brei toll gfunde aber öbbe sideme Monet hemmer gmerkt das sie nümm zfriede gsi isch mit "nur" püriertem esse😉
Sie isch etzt 8.5 Monet und hed au no kein Zahn 😅🙈 kaut aber wie en Weltmeister ufem esse😍
üsi istt mittlerwile au alls wasme ire zum probiere git. sig das gurke, ufshnit, zuchetti, kürbissuppe oder brot🥰 si ish 5.5 monet. si bechunnt eifach ab und zue mol ôpis aber nonig regelmässig und si esst ameau nie wôrkli vell.
Hallo zäme. Filech steit des scho dobe irgend wo, isch mer aber z fiu zum aues läse 🙈. Wen heit dir mit BLW a gfange? Wiso heiter des gmacht? Het öbber zerst mit brei gstartet? Sorry für die viele frage.
i han mit 5 mönet agfange sache vom tisch gä ohni zerst brei.. will mi brei mache ehrlich ashisst🙈🙈 si ist eig alls wass mer ire git mittlerwile und ish ez 6.5 mönet
Mir wette nöchst Wuche z'1. Mau üsem Chlii, 4 Mönet, öbbis vom Tisch ahbietä. Ha dänkt Rüebli, Härdöpfu oder es Stück Avocado? Mit was heiter ahgfange u roh oder gedämpfts Gmües?
@ww_4 4 Monet isch zfrüeh mit BLW dis Kind mues mit Hilf chöne hocke. Im Halbligge isch Verschluckigsgfrohr viel zgross. Weni du wär würdi würkli uf Reifezeiche luege. Denn vorher isch de Darm eifach nonig so wit. Lo dim Kind no chli Zit, es pressiert jo nöd 😊
Mol für alli, ich find das Thema Bikost wird nöd richtig ernst gno vo vielne...mä wot so früeh afange, warum? Warum mues Hüt immer alles so schnell si? Es isch würkli wichtig das mä wartet und mit 4 Monet erfüllt keis Baby alli Rifezeiche, das sind dMüettere wo da wänd.
@Moonpie87 hey danke für dini Ahsichte. I gibe dir Rächt bi ja glicher Meinig aber muesch di nid gad eso dristeigere. Chinderentwicklig isch so individuell, dass chasch nid veraugemeinere. Üse Chli cha scho hocke mit Hiuf, är drückt sich ging ufe u wott fasch nümme lige. Usserdem zeigt er Interesse wener bi üs am Tisch isch! U Schluss am End isches jedere Familie säuber überloh. I wirde bis 6 Mönet vou weue stille hei eifach dänkt wei mau luege wie är reagiert, wärdes ihm sicher nid ufzwinge! Me muess ging die ganzi Situation kenne fürs chönne beurteile. U het mi schlichtweg Wunger gno mit was anderi ahgfange hei, fausch wetti ja nüt mache drum fragi was geeignet isch.
Es isch än Denkastoss für diejenige denkt gsi wo ihri Babys im halbligge füettere, nöd speziell uf di bezoge 😊 babys sind individuell aner trotzdem erfülkt keis Einzigs 4 monatigs ALLI Rifezeichw, das meini dämit und finds eifach wichtig mol druf hi zwiese was dass gnau bedütet.
gib oi beidne recht..es isch soo individuell wer wenn mit was afangt.. @ww_4 üsi het de knopf erscht mit 8 m. uftue vorher hemmer sie immer mit üs am tisch ka sie isch intressiert am esse aber het dsache jewils wieder uselo isch me es spiele gsi..
mir sind guet gfahre mit avocade schnitz..weichi bire, ich würd dsache chlicdämpfe bis uf bire und avocado..z.b. sellerie süessherdöpfel liebt üsi..am afang hetxsie au alles mit de hand verquetscht..
@schaai super merci viumau für dini Erfahrige, ha ou ah so öbbis dänkt wie Avocado oder äbe Härdöpfu/Süesshördpfu, de würde mr ämu nid so fausch liege.
Es isch klar dass wenn mr merke är ke Inträsse het z'Ässe is Muu näh oder so mir ihn nid zwinge, aber wemes nid probiert wüsse mrs ja oh nid. Hei dänkt wei ihm d'Müglechleit gäh das langsam schrittliwis afoh z'entdecke we är wett. Luege mau wies de gad passt 🙂
ich hans genau au so gmacht..immer wieder chli probiert..irgendwenn het sie de knopf uftue..was au super isch..pancakes sind suuper schnell gmacht..ei biz mehl oder haferflocke und den es gmües oder e frucht alles püriere..ich dun den amel nochli mandelmus druf
Jetzt ha ig da ou e frag, mini tochter isch jetzt 5 mönet 😍. Und brei nimmt si rächt guet, mues haut glich no nache schöppele. Si het sehr gärn d mais pops. Bi de andere sache ha i angst das si sich verschlückt 😞. Was cha i gä, das i nid mues angst ha?
Es git sus au no die Netzli, womä s ässä chan dri tuä und sie denn chönd druf umä chätschä... denn bisch 100% uf dä sichärä sitä, aber wie d schaai seit, vertrau dinärä chlinä. Mä lat d chind ja au nöd ällei mitem ässä 😊
@schaai churzi Frag ah di 😊 die Pancakes mit Ei chani die guet scho üsem 7-monatige Bueb gäh, wird do z'Ei gnue guet düre? Und Mandelmus hesch dä kouft? U hättsch gad es geeignets Rezäpt fürd Polentaschnitte zur Hand?
Und no ä Frog ah aui, wie gäbet dir s'Fleisch resp. was isch guet geeignet zum dass sie chöi dr Saft usesuuge? Ha am Wucheend fang mou Lachswürfeli gäh, die heter guet chönne ässe.
I danke euch scho fang!! Bruche chli Tipps, wasi näbst dämpfte Gmües- u Früchtesticks/Würfeli no so chönnt gäh. Fingerfood passt ihm besser aus Brei 🙈
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
164
251
Isch halt ned so mini istellig. Ich han min kliine paar nudle und bitz gmües extra weich kocht und he gstellt wenn mir gesse hend.... so heter chöne usefinde ebs ne interessiert und waser gern het....
Aber ja das mer eus ned verstöndnhend mer ja scho beidi gmerkt 🤪
164
1,306
ez hends sich alli uskotzt und ez bruched mer die rubrik wieder fürs BLW Thema..
Ich han hüt obed Süssherdöpfelwedges im Ofe mit Kokosöl bache..das isch es super dankbars Znacht und u huere fein..aso bi minre landet eifach ca. 80 % no ufm bode..aber sie finds langsam huere spannend
87
Süesskartoffel het eusi so gar med gern, schaffes ned mal ehre das ganz chli gschnitte neumet under z'juble. 🙈
Aber Erbsi chömmet bi eusere emmer seeehr guet ah. D'Larina escb jetzt bald 13 Mönet alt und esst eigentlich nor no vo üs mit.
1
1,306
1,306
250
Nur muet ha zum ihne abüte. Sie chönds erstundlich guet. Und bi 6 Mönet isch de Würgereflex no sehr wiit vore uf de Zunge, drum passiert das oft das sie hueschtet und würget. Das isch en Schutz. De Reflex gaht mit de Ziit wiiter hindere und drum isch mit 6 Mönet de besti Ziitpunkt zum afange.
1,306
211
791
Afänglich hed sie de Brei toll gfunde aber öbbe sideme Monet hemmer gmerkt das sie nümm zfriede gsi isch mit "nur" püriertem esse😉
Sie isch etzt 8.5 Monet und hed au no kein Zahn 😅🙈 kaut aber wie en Weltmeister ufem esse😍
791
0
297
0
339
38
339
339
339
339
38
339
1,306
@ww_4 üsi het de knopf erscht mit 8 m. uftue vorher hemmer sie immer mit üs am tisch ka sie isch intressiert am esse aber het dsache jewils wieder uselo isch me es spiele gsi..
mir sind guet gfahre mit avocade schnitz..weichi bire, ich würd dsache chlicdämpfe bis uf bire und avocado..z.b. sellerie süessherdöpfel liebt üsi..am afang hetxsie au alles mit de hand verquetscht..
38
Es isch klar dass wenn mr merke är ke Inträsse het z'Ässe is Muu näh oder so mir ihn nid zwinge, aber wemes nid probiert wüsse mrs ja oh nid. Hei dänkt wei ihm d'Müglechleit gäh das langsam schrittliwis afoh z'entdecke we är wett. Luege mau wies de gad passt 🙂
1,306
38
297
1,306
eifach nüt herts..ich fahr guet mit avocado, dämpfts gmües (sellerie, herdöpfel kürbis ) banane bire öpfel au super..griessschnitte polentaschnitte..pancakes
eifach kei nüss und honig
30
38
Und no ä Frog ah aui, wie gäbet dir s'Fleisch resp. was isch guet geeignet zum dass sie chöi dr Saft usesuuge? Ha am Wucheend fang mou Lachswürfeli gäh, die heter guet chönne ässe.
I danke euch scho fang!! Bruche chli Tipps, wasi näbst dämpfte Gmües- u Früchtesticks/Würfeli no so chönnt gäh. Fingerfood passt ihm besser aus Brei 🙈
237