Familienbett

Wie lange waren eure kinder im familienbett? Mit welchem alter wollren sie ins eigene zimmer ins eigene bett?

Kommentare

• Mir hend mit 22mt i sis Bett tue, schloft det ih und mängisch au dure, aber süsch chund er ide nacht wieder zu üs bis am Morge. 😃
  • Üsi isch mit 1 mal es paar Wo i ihres Bett gange. U ner wieder bi üs iizoge. Mir hend denn es 3er Bett gmacht, so het jede gnueg platz. Si isch jetzt 27Mt
  • Was heit dir für Bettbreiti? Mir hei aktuell 180 cm u no ds Bisteubettli näbedranne für ds Baby.
    Si üs am überlege ir Ikea die günstige Tarva-Bettgstell ds nä (160 u 90 cm) u die näbenang ds steue.
  • Mir hend es Doppelbett (180x200) und es Bett (90x200) dragstellt. D Lücke mit Schumstoff ufgfûllt.
    Jetzt hemer ei grossi Liegeflächi 😍
  • Äs 180er plus äs 90er wird passt äbe leider nid ids schlafzimmer... wohär heiter dr schumstoff? Und was für ne „überzug“ heiter dert dranne?
  • In Östrich gits ä Abieter für Familiebett wo mega cool tönt. U de hätt me dä Spalt nid. Aber hiehäre lah liefere und mitem Zoll u aues isch müehsam
  • Wir haben ein 1.80 bett und ein 1.40er. Die lücke haben wir mit bettschlangen gestopft. Man könnte auch die malm ikeabetten zusammenmontieren.
  • Es git die “Spaltenfüller” ide Mòbelgschäft Bsp Pfister oder au bi Angela Bruderer.
  • üsi isch 16 mönät und bliibt au bis sie nüm will....
    mir händ äs 180er und eis vom ikea 60 uf 120 (glaub). a ihrem bett hät min maa eifach d‘siite weggsägät... sie isch inere zewidecki drinn.
    klappät mega guet und mir händ super nächt. i glaub, das bettli passt au no äs wiili...
  • i de luckä hani ä decki inägstopft
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland