Üsi isch mit 1 mal es paar Wo i ihres Bett gange. U ner wieder bi üs iizoge. Mir hend denn es 3er Bett gmacht, so het jede gnueg platz. Si isch jetzt 27Mt
Was heit dir für Bettbreiti? Mir hei aktuell 180 cm u no ds Bisteubettli näbedranne für ds Baby.
Si üs am überlege ir Ikea die günstige Tarva-Bettgstell ds nä (160 u 90 cm) u die näbenang ds steue.
üsi isch 16 mönät und bliibt au bis sie nüm will....
mir händ äs 180er und eis vom ikea 60 uf 120 (glaub). a ihrem bett hät min maa eifach d‘siite weggsägät... sie isch inere zewidecki drinn.
klappät mega guet und mir händ super nächt. i glaub, das bettli passt au no äs wiili...
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
237
67
0
Si üs am überlege ir Ikea die günstige Tarva-Bettgstell ds nä (160 u 90 cm) u die näbenang ds steue.
67
Jetzt hemer ei grossi Liegeflächi 😍
0
0
7
67
32
mir händ äs 180er und eis vom ikea 60 uf 120 (glaub). a ihrem bett hät min maa eifach d‘siite weggsägät... sie isch inere zewidecki drinn.
klappät mega guet und mir händ super nächt. i glaub, das bettli passt au no äs wiili...
32