Liebi Fraue...mini meitle hend s autofahre immer gliebt...meistens hends au drin gschloofe und somit isch mit ihne Auto fahre ob kurz oder lang immer guet gsi...
🤦♀️💁♀️aber siit öpe nem Monet...brüellets scho noch 5min und höred nüme uf...was halt meistens doof isch, wel ich viel Autobahn fahre und ned eifach ahhhalte cha und sie useneh...
E kollegin het gmeint das seg wels nöd führe gseht...darum hemmer noch grössere Sitz glueget für 9-18kg...aber ich han glese das die Sitz wo gege hindere sind...viel sicherer sind bime front crash...aber ich wöt halt nöd das nocher wiiterhin brüellet im auto...oder viellicht liggts ja a was anderem das brüellet? het öper da en ahnig oder en tipp?
Kommentare
356
Klar ischs sicherer bis 4i aber sorry mini 4 j. Wür nie im läbe jetz na geg hindere luege. Die wür sich mit händ und füess wehre.
Und mir isch lieber es ruhigs Chind wo zfriede isch statt eis wo hindere luegt aber nur schreit und mich somit au ablänkt und nervös macht und am schluss öpis weg dem passiert.
Mir hend gnau mit jährig gwechslet.
23
ein nach vorne gerichten kindersitz sollte man nicht zu früh nehmen, da sie den kopf noch nicht so gut halten können, aber wir haben den glaube auch schon mit 18 monaten genommen da unsere kleine zu gross für den maxi cosi war
249
Eusi gross het bis öppe 8-9 Mönet immer brüeled.
Für eus ischs s chehre kei option xi. Sicherheit gaht vor. Si isch jez 2.5 und fahrd immer na Rückwärts.
Das muss schlussendlich jede sälber wüsse...
Ich finds wenns unter Jöhrig sind, es nogo zum chehre, d nackemuskulatur esch eifach d schwach.
Bi eusere hets öppe met 8/9Mönet besseret...
23
unsere hat auch gebrüllt und nur aufm beifahrersitz gab es ruhe da sie uns gesehen hat. mit zwei kindern ist natürlich schwierig. vielleicht irgendwie ein spiegel anbringen damit sie dich vorne sehen
249
23
oder baue ein dvd player in den rücksitz ein und spiel in film ab🤪😂aber vielleicht hilft ein spiegel
249
23
249
23
ohje das macht die sache ja noch komplizierter
oder er fährt mit der bahn🤪😜
31
249
31
Evtl ein folgesitz (reborder)reboard-kindersitze.ch
Da kannst du dich auch beraten lassen.
Spiegel anbringen wurde bereits erwähnt, evt noch die kopfstütze hinten wegnehmen. Sie wollen bestimmt mehr sehen.
249