Geschrei im Auto und Kindersitz

Liebi Fraue...mini meitle hend s autofahre immer gliebt...meistens hends au drin gschloofe und somit isch mit ihne Auto fahre ob kurz oder lang immer guet gsi...

🤦‍♀️💁‍♀️aber siit öpe nem Monet...brüellets scho noch 5min und höred nüme uf...was halt meistens doof isch, wel ich viel Autobahn fahre und ned eifach ahhhalte cha und sie useneh...

E kollegin het gmeint das seg wels nöd führe gseht...darum hemmer noch grössere Sitz glueget für 9-18kg...aber ich han glese das die Sitz wo gege hindere sind...viel sicherer sind bime front crash...aber ich wöt halt nöd das nocher wiiterhin brüellet im auto...oder viellicht liggts ja a was anderem das brüellet? het öper da en ahnig oder en tipp?

Kommentare

  • Also bi eus hetts bide Grosse sofort ufghört wo sie füre gluegt hett. Und ich muess au viel Auto fahre und will au.
    Klar ischs sicherer bis 4i aber sorry mini 4 j. Wür nie im läbe jetz na geg hindere luege. Die wür sich mit händ und füess wehre.
    Und mir isch lieber es ruhigs Chind wo zfriede isch statt eis wo hindere luegt aber nur schreit und mich somit au ablänkt und nervös macht und am schluss öpis weg dem passiert.
    Mir hend gnau mit jährig gwechslet.
  • unsere kleine hat auch geschrien und aufgehört als sie aufm beifahrersitz war. aber das geht ja bei dir nicht. vielleicht irgendwie ein spiegel anbringen damit sie dich sehen
    ein nach vorne gerichten kindersitz sollte man nicht zu früh nehmen, da sie den kopf noch nicht so gut halten können, aber wir haben den glaube auch schon mit 18 monaten genommen da unsere kleine zu gross für den maxi cosi war
  • wie alt sinds den?
    Eusi gross het bis öppe 8-9 Mönet immer brüeled.
    Für eus ischs s chehre kei option xi. Sicherheit gaht vor. Si isch jez 2.5 und fahrd immer na Rückwärts.
    Das muss schlussendlich jede sälber wüsse...

    Ich finds wenns unter Jöhrig sind, es nogo zum chehre, d nackemuskulatur esch eifach d schwach.

    Bi eusere hets öppe met 8/9Mönet besseret...
  • ja das stimmt man sollte sie nicht zu früh in einen sitz tun der nach vorne gerichtet ist,weil sie noch nicht so die kopfkontrolle haben.
    unsere hat auch gebrüllt und nur aufm beifahrersitz gab es ruhe da sie uns gesehen hat. mit zwei kindern ist natürlich schwierig. vielleicht irgendwie ein spiegel anbringen damit sie dich vorne sehen
  • Hmm...ok danke :) also mini sind 18 mönet alt, aber ihre körper isch halt wie es 9 monatiges 😆wels so klii sind...ich wet ebe eigentli au das rückwärts fahret...aber wet ebe das geschreie nöd 🤦‍♀️vorallem wenn min Maa dine sitzt 🤣de brüllt denn meistens au no mit 🤦‍♀️was mir kopfschmerze verursacht
  • ohje das kann ich vor stellen mein mann brüllt da auch schnell mit das finde ich auch echt nervig. reicht ja wenn die kinder das machen
    oder baue ein dvd player in den rücksitz ein und spiel in film ab🤪😂aber vielleicht hilft ein spiegel
  • 🤦‍♀️jahh...danke für d idee mitm Spiegel 😁glei mal usprobiere...wenns so guet isch, denn passts 💁‍♀️sus muess sich min Maa demit abfinde dases einfach eine git wo gege füre goht 😆wel ich mach das 2mal geschreie und 1mal gebrülle nöd mit 😅da kriegi sicher en tobsuchtsanfall
  • oder dein mann bekommt ein gehörschutz wo er nix mehr hört
  • Hahaha jahh 😆wör au was...;) aber isch stelli mir no schwierig vor 😅er het ADHS und bruucht extrem viel ufmerksamkeit vo mir 😆immer und überall, vorallem bim auto fahre, wel denn chani ja ehh nix anders mache usert zuelose und rede
  • dann brauchst auch welche und dann einfach nur nicken
    ohje das macht die sache ja noch komplizierter
    oder er fährt mit der bahn🤪😜
  • Sinds dänn no im maxicosi?
  • jo momentan sinds im Maxicosi für Babies 0-9kg...
  • bearbeitet 12. April, 23:15
    Dann ist gut möglich das es ihnen nicht mehr so passt. Die halb liegeposition mögen viele nicht plus sehen sie auch nicht so viel.
    Evtl ein folgesitz (reborder)reboard-kindersitze.ch
    Da kannst du dich auch beraten lassen.
    Spiegel anbringen wurde bereits erwähnt, evt noch die kopfstütze hinten wegnehmen. Sie wollen bestimmt mehr sehen.
  • ok :) danke vielmol
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland