Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Exgüsi🙊 weiss isch “bitz“ früeh...🎄

..aber😅 was gits bi oii ame als Wiehnachtsesse?😅

Mir hend immmmmer Fondue Chinoise🤷🏼‍♀️ langsam hanis gseh. Und das Jahr, machemers bi oiiis - dh iiiich entscheide wases git🤗😍

Sueche chli Ideee😋

Danke🎄

Kommentare

• Filet im teig mit brathärdöpfel und bohne im späckmänteli☺️
  • truthahn mit Orangesauce xD, Roastbeef mit verschiedene Sauce und Thai food (bi mir gits bi fast allne spezielle ahhläss tahi...wel i minre familie sind mini mum, 1 brüeder und ich die einzige wo thailändisch gern hend (alli andere 7 brüedere und min Maa hends nöd so gern...und mini zwilling sind na z chlii) XD
  • Bi üs gits aubes no Pastetli oder lachs im Teig
  • Oder Bärner Plattä oder Szegedinergulasch
  • Jedes Jahr ebis anders, eu mal Thailändisch, schwiezer Kuchi usw. Mache mir im Okt/Nov gedanke drubert und la zMenu so la entstah.
  • Vorässe mit Polenta😍😍😍
  • Beides guet zum Vorbereite: Härdöpfelgratin und es feins Fleisch zum Niedergare, zB Roastbeef.
  • Es Schinkli und Härdöpfusalat😋
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland