Gesund Essen in der Schwangerschaft

Hoi zeme

I bi jez ir 12ssw und ha bis vor kurzem miter Übelkeit müesse kämpfe und bi jez natürlich meeega happy dasi wieder Lust uf aues ha :smile: Nur leider isch das "aues" meistens nid würk seeehr gsung. I luege scho, dasi einisch pro Tag Gmües isse, oder ä Salat. Aber das wars dann auch schon. Frücht hani leider nid soooo gern :neutral:

Ha langsam chli es schlecht gwüsse, wöu immer wieder lise dasme sich sehr gsund söt ernähre ir ss.

Wie gseht das bi euch us? Esset dir würklech so viel Frücht und Gmües?

Kommentare

  • I ha chli s'gliche Problem 😅 han mir hüt vorgnoh, kei Schoggi z'esse. Und denn stah i vor de Brötli im Migros und nehme scho fast es Schoggibrötli 🙈
    Mir fallts liechter Gsund z'esse, wenn i am Morge en Snackbox mache wo ich de ganz Tag mit mir umeschleppe 👍 Höch im Kurs: Gurke, Peperoni, Tomätli, Banane, Bire, Öpfel, Orange, Himbeero, Mozarellastick und Joghurt...
    Aber i merke scho au, dass i meh luscht uf Süesses han als sust. Und es isch mer egal. Bin jetzt halt Schwanger und i mini Luune het ersti Prio 😂👍
  • PinnyPinny

    249

    bearbeitet 16. 04. 2019, 12:25
    💁‍♀️ich han fast nur gsund gesse...au nur gsundi glüst gha...liit halt au dra dasi vom Fach bi (Köchin) und drum das ganze ungsunde esse eifach nüme mag gseh...😁aber d packig chips mit 3dl cola 2x wöchentlich hani mir trotzdem nöd entgoh loh...

    Also wend frücht und gmües nöd so gern hesch...aber gern würdsch esse, denn isses doch mit öpisem ungsundem zemme wo du gern hesch (damits chlj de gschmack überdeckt)...plötzli heschs gern...oder iss wasd willsch (het dir ja bis anhin au nöd gschadet)...aber reduziere d mengi :) da chunnt scho...nur nöd z fest verkopfe
  • Dank euch.... Gmües hani scho au gern, und mi Maa chocht meistens am obe zu jedem esse ä portion Gmües :smile: Er hets gern. hihi

    Aber i ha jez zb ke lust am morge ä Öpfu zässe, de lieber es brötli.... Oder am Nami zum zvieri, de lieber es Schoggi. :D

    @juli88 wenigstens nimmsch du ä Box mit. I chaufe mir jede morge es Brötli. Vilicht söti au mit dem afa..... Aber ner hani mega lust uf Angers. :#

    Vitamin Mangu hani nonie ka... Au bide Bluet-Tests vor de ss isch alles immer supii gsi. Aber jez geits um mis Baby do hetme ner scho es schlechts gwüsse :(
  • @SarahGiulia
    iss das wonach du lust hesch!!! unbedingt. eifach uf de körper lose und jo nöd ufs umfeld. es goht sooooo lang bis de körper mangelerschinige zeigt..eifach gnüsse 😊
  • @SarahGiulia mir hilfts halt, well i denn jederziit chan esse und ned so heisshungerattacke bechume...
  • Ich ha ide erste ss sehr vil süesses gesse... Und minere muus gahts super...ich isse normalerwisgern gmües aber ide ss vor allem am afang hanis eifach nöd abbebracht:( jetzt ide zweite ss ischs ähnlich aber zum glück nöd ganz so schlimm... Ich lueg das ich vollkornbrot isse, und iss oft frischi müesli mit haferflocke etc:)
  • Schwangerschaft isch DE Grund zum ässä wasme wot! 🤣👍🏼🖖🏼🖖🏼
    Ich han nie druf gluegt und gässä wasi Lust gha han.
    Ben weder vil z schwer na und d chind sind Putzmunter
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum