Fettstoffwechselstörung Mama&Kind

Gits da Mamis wo sälber oder ihri Chind ä Fettstoffwächselstörig händ? bi mir hät mer das vor churzem entdeckt, das selbe bi minre tochter (22mt).. was heisst das vorallem für mini tochter? de kia seit nur mer chön no nüt mache, sie hät aber problem mit verdauig & stuehlgang. ich wer so froh umen ustuusch mit anderne betroffne💟

Kommentare

  • Wie hed sich das bi der oder dinere tochter gösseret. Ha au chli en verdacht bi minere tochter das öpis ned ganz stimmt...
    Sorry be der leider kei hilf! Liese gern mit...
  • isch eigetli meh zuefall gsi. mini tochter isch es schreibaby und mit 16mt häni ä bluetentnahm verlangt. det händs gseh dass ihres bluet sehr fettig isch und händ nur drum cholesterin, tryglycerin und ldl testet. ihre tryglycerin wert isch sehr höch gsi. de kia hät gmeint dass so ä störig sehr sälte eifach so chäm, mir eltere sölled eus au teschte lah.
    mini tochter hät sehr helle, teils gäle stuehlgang, wänn er mal dunkel isch hät sie wiisi fettchlümpe drin. klagt viel über buchweh und isch phasewiis dä ganz tag am ässe oder isst tagelang nüt.
  • Danke viel mol Mirj för dini schnell Antwort! Das mit em Stuhlgang wörd bi minere tochter ebe au zuetreffe... Muess de KiA explizit druf aspräche.
  • umbedingt. ich ha s‘gfühl gha es isch öpis nöd guet bi ihre und drum ebe uf ä bluetentnahm bestande. ha aber ehrlichgseit eher ufen vitamin b12 mangel tipt als uf zviel fett im bluet. aber es erklährt ihres verhalte und für mich isches „eifacher“ ihre schreitäg z‘erträge willi jetzt weiss, sie hät öpis.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum