Brust OP mit Eigenfett

Hallo zäme 🤗

Het vo üch scho mal öper en Brust mit Eigefett la mache la?
Wie sind ihr zfriede und wo henders mache la?

Ich bi grad am überlegge öb das öpis wär..

Danke ❤️

Kommentare

  • cha der leider ned helfe, aber baut sich das fett ned wider ab?🤨
  • En Teil ja. Aber ca. 80% bliebet.
    So hani mi jetzt dure googlet 🤷🏼‍♀️
  • Mini schwester hets gmacht. 2 jahr später alles weg gsi. Wenn de abnimmsch nimmsch pberall fett ab egal eb ine gsprützt oder agfresse 😂😂
  • 😂🤣😂🤣 das hani au gläse.
    Da müessti de öpe au chli ufpasse. Isch halt wie äbe "ächt". Das passiert ja au so 🙈🙈
  • Ich han mini Brust-OP zwor erst am 3.Juni, han aber mit mim Chirurg d‘Eigenfett Variante ahglueget.
    Ich han mich für Implantat entschiede will meh mit Eigefett max. 1 Körbligrössi grösser chan mache und ich bi de eigefett Variante no zuesätzlich hett müesse straffe obwohl ich nur e Erschlaffig 1.Grades han was ich mit de Implis nöd muess. Ich hett fürd Eigefett Variante sogar meh zahlt wie etz fürd Implantat. Ich gseh bim Eigefett nur ein Vorteil, dass me kei Fremdkörper hett. Mir isch d‘Eigefett Variante eifach z‘unsicher ☺️
  • Das klingt ja super mit der Eigenfettvariante, aber wahrscheinlich wäre es mir auch zu riskant. Ich glaube auch, dass ich Mühe hätte mit einem Fremdkörper in mir. Ich habe mir mal eine Straffung überlegt, aber der Eingriff ist ja doch recht gross und mein Leidensdruck nicht so sehr.
  • @lunapiena danke für die Antwort.
    Oh so schön. Da wird man ja grad neidisch ☺️Ich würd eben auch nicht an einem grossen Busen interessiert sein, nur einbischen grösser und nicht so unausgefüllt 😔Mein Sohn hat mir recht zusesetzt.

    Klar ist die Eigenfettvariante teurer. Da muss der Dökti auch mehr machen 🤷🏼‍♀️

    Erzählst du mir dann wies gelaufen ist? Würd mich wunder nehmen ☺️Wo lässt du es machen wenn ich fragen darf?
  • @kläffchen 😅😅 mein Leidensdruck ist jetzt auch nicht riesig, aber ich gefalle mir einfach nicht so richtig.
    Und wenn ich in absehbarer Zeit nochmals schwanger werde.. guet nact am 6i 🙈🙈Dann würd ich jetzt loslegen mit sparen, dann reichts bis ich wieder ich bin und könnt dann loslegen.. so in 3 Jahren oder so 😂🤣😂 denke das geht ja auch nicht schneller mit dem "i'm back" und mein Sohn ist jetzt 22 Monate und ich fang langsam an wieder an mich zu denken.
  • 😩sorry wenni so blöd froge..ha ebe no nie was devo ghört, das me da macht nochere schwangerschaft...wieso macht mer e brust-op? Sind denn d Brüst nachm stille am abehänge? - 🤦‍♀️denn sötti mal uf mini achte
  • Also mini sind chliner und obe nömm usgfüllt.
    Das isch aber en recht schlichende Prozess gsi.
    Ha vor 1 Jahr ufghört stille.. und klar au abgno dezue ane
  • @Tessi also ich hans au mache lah mit implantat in Belgrad und würs jederziit nomal mache.. Muess au nomal mache. aber wart ez mal no obs evt es 2chind git.. wen frage hesch derfsch di gern melde
  • Ich werde mini au mache. Er esch jetzte 6 monet und ich han keis einzigs mal gstillt und trotzdem send sie nüme straff und so „leer“
  • Ehr chönd euch vellecht vorstelle wie mini Bröscht usgsänd noch 3 Chend woni all 6 Mönet gstellt han 🙈
    Ech werdes au mache wenn de Chenderwonsch verbie esch.
  • @Tessi ich maches im Kantonsspitol Frauefeld bim Dr.Holzbach.
    Ich will mini Brüst so vergrössere wien ichs vorher ka han 😅 ich han vor de Schwangerschaft es D75 ka und etz nur no es B75 😫 und das no hängend. 😭
  • @lunapiena hui du machschmer angscht. Han etz au es D und bi sehr zfriede. Hoff bliibt so🙏🏻
  • @Tessi ja eben, dann würde ich sicherlich noch die weitere Familienplanung abwarten. Meine Brüste sind gleich gross wie vorher, aber sie haben sich etwas abgesenkt - je nach Zyklus sind sie auch praller. Übrigens hatte ich nach dem Abstillen ziemlich „abgesunkene“ Brüste, das hat sich dann aber mit den Monaten regeneriert.
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland