Ach bi hi und hergrisse obmer eis poschte selled🤷🏼♀️ das chani je nach dem ned eifach schnell poschte.
Hend ihr all eis gha? Plant isch s‘baby im eigete zimmer z‘schlafe lah (wenis übers herz bringe). Wili so scheisse schlaf wenn es kind im gliche ruhme schlaft.
Was meinet ihr?
Kommentare
62
906
31
Aber ich han s‘biistellbett immer nur churz brucht, da mini chind rächt gross sind häns nöd lang platz gha. Han bim 2. jetzt s‘babybett uf einere siite offe und ah euses bett tah.
62
356
0
0
215
Dezue chunt das i de nacht nie muesch ufstah. Eusi tochter hät mengisch nur chli nöchi brucht, den hani im halbschlaf nur d‘hand chöne übere hebe oder de nuggi ge & alli händ super chöne wiiterschlafe etc.
Ich wirds au jetz bim zweite so mache.
Mir wärs z‘blöd jedes mal müesse ufstah & is andere zimmer laufe, will mer meistens scho so schlafmangel hät. Aber das muess natürli jede selber wüsse. 😊
148
u mor hei üs rächt gschtört gägesitig bim schlofe 🙈 drum hei mer üse bueb nach 4 mönet usquartiert u hei när aui besser gschlofe.
215
249
S wer mir scho nur z doof sie immer i dis Bistellbettli ine z due 🤣
(ps han au immer xeid d chind pfused im Zimmer. Isch bi de 1. au super gange ab 4 Mönet, die zweit jez 5mnt und allei schlafe keiiiiii chance! Nimms wies chund 🤷🏽♀️)
251
Aber ich han au ned gstillt
4
Beim zweiten hatten wir eines, aber mehr auch weil für uns klar war, dass wir die beiden erst mit 6 Monaten zusammen in ein Zimmer schlafen lassen würden.
Wenn du ein leichten Schlaf hast, dann würde ich davon eher abraten.
184
172
1
ihrem eigene Zimmer geschlafen und ich ging zu ihr rüber ins zimmer zu stillen würde es beim zweiten wieder genau so mache
906
0
0
906
172
Baybay isch ja ned die einzig Marke...
172
233
28
56
2
0