Ich bin scho 2mal gsie, 1 mal mitere fründin mit ihre damals 4 und 6jährige chind und eimal mitere kollegin mit 5,3jährige und eme 5mönet alte und min zwerg mit 10mt, isch super gsie und mir händ alli spass gha👍 mir händ mit übernachtig im gut hügle gmacht, isch super für d kidis gsie😊
Ah mega coool🥰😍mis esch de 3 mönet und de gross 7niii.
Mir wönd au is Gut Hügle? Lohnt sech das? Zimmer hend gnueg platz? Hets au spielmöglichkeite vor Ort wo en 7 Jährige Spass het?
Mir händ es appartmebt gha und z 7te gnueg platz gha, mit chuchi etc, mit 2chliechind super gsie und ufem guet sälber häts en grosse sandchaste, bobicar, im resti obe häts en spielegge und e hüpf(playalag) die händ mir nöd gnutzt wills no z chlie gsie sind aber mit 7ni sett das top sie und dusse cha mer zu de tierli inegah, geissli oder schöfli(weiss es nümme gnau🙈😂) hängebuchschwein,hase etc ade reception cha mer spieli, buecher etc uslehne so sinds rundum beschäftigt gsie, mir sind 2nächt gsie und es isch de kidis nöd langwielig worde unds ravensburgerpiele land isch au mega nöch und vorallem sinds danach voll k.o gsie😂😂 viel spass
Und es babybettli händs au gstellt gha f nachfrag (vorher so bueched)
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
271
3
Mir wönd au is Gut Hügle? Lohnt sech das? Zimmer hend gnueg platz? Hets au spielmöglichkeite vor Ort wo en 7 Jährige Spass het?
Danke viielmol
271
271