Muskelschmerz bim Buch bim Laufe

BawaBawa

169

bearbeitet 30. April, 03:47 in Schwangerschaft
Ihr liebe kennt das öper? Wenn ich go laufe go und den chli „schnell“ laufe tuets mir so richtig steche bim buch. Ich cha nöd wüki wiit laufe ohni das dass nöd chund? Bim FA het si nüt gsait dases weg de Gebärmutter isch. Sie chängs sich au nöd erkläre. Ich han chli fett underem buch das isch so aber kennes vo de 1 SS nöd.
Ha dänkt vilicht kennts ja öpert au vo da ine. 🤷🏻‍♀️
De schmerz got weg wenni Pause mache/sitze...

Kommentare

  • Ich känne das au. Han mängisch uf eimal so wie en punktuelle Krampf ide Buchdecki. Gad bi mir nur mit Ligge weg und hans bide erste SS au gha und Frauenärztin hät sich das au nie chöne erkläre.
  • Ok, isches den nöme besser worde? Aso die ganzi rest vo de ss?
  • Nei ich han das nur ab und zue mal so für es paar Stund und denn is amigs wider weg gange.
  • Häsches du denn jedesmal bim laufe?
  • Ja jedesmol weni loslaufe 🤨🤷🏻‍♀️
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland