ManuP: Ou cool, 😀Mi bueb isch am 1.2.19 gebore. Wo z‘münsige wohnsch de weni darf frage? Mir si am Erlenauweg dehei.
Tamtam86:
Fribourg isch ja ou nid so wit 😀 wo in Fribourg bisch du de dehei?
@tamtam86 ig fröie mi scho uf die warmi zyt, wenn de der chli schnaget 🤗 u de zerste mau diet bädlä. I ha zmünsinge äs abi glöst. Bi de gspannt wies isch mite lüt. Mir si drum der erst summer hie in münsinge
Hallo Jessica87
Ich bin auch von Münsingen, unsere Tochter ist schon 3 Jahre alt. Wir sind sehr viel in der Münsinger Badi... wir sehen uns sicher dann wenn das Wetter mitmacht😂☀️☀️☀️
@MamaWurm bini no nie gsi bis jetzt aber chame guet mau mache 👍
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
240
0
Wenn isch di Bueb uf d Wäut cho?
Die zwöiti Tochter vo üs wird jetz de ou gli 3 Mönet
1
Tamtam86:
Fribourg isch ja ou nid so wit 😀 wo in Fribourg bisch du de dehei?
240
67
I bi zMühleberg ☺️
240
1
240
1
So im summer sicher ou mau schön
240
22
28
781
67
Das schreit nachme Treffe 😀
240
781
240
3
1
1
3
240
1
1
240
1
3
0
Ich bin auch von Münsingen, unsere Tochter ist schon 3 Jahre alt. Wir sind sehr viel in der Münsinger Badi... wir sehen uns sicher dann wenn das Wetter mitmacht😂☀️☀️☀️
1
1
0
67
Bisch ab u zue au zLaupe im Indoorspiilplatz? Würd mi freue mau abzmache wenn lust hesch
28