Hey Fraue wer froh um chli en Ustusch. Üsi chli isch hüt genau 2 Wuche alt. Hüt chunt dHebamme und sie het scho recht Druck gmacht dass sie hüt sGeburtsgwicht vu 3500 wieder muess ha. Well sie innert 2 Täg nöd zuegno het hani ez mösse nochdem ich sie agsetzt han de Rest (Hintermilch,Kaloriemilch) 3xtgl abpumpe und noschöppele. sProblel isch dass sie hüfig közlet und smeiste wieder usechunt. Ich han sGfühl sus gohts ihre guet..sie schloft halt oft noch ca. 10 min ade Brust i..
kenned ihr das?
Kommentare
64
Süscht luegsch es mol mit ere stillberoterin a.
Aber du seisch, es goht ihre guet. Bi überzügt mamis wüsses, wenn öbbis nid guet wär.
207
1,306
64
781
1,306
130
Vorallem findi mit dene hormonschwankige grad nach de geburt setzt druck und stress recht ah also het mini hebi detzumals soöpis gseit heti glaub grad los 😭🙈🤣 und a mir zwieflet.
Also lah dich eifach nöd stresse bin sicher isch alles guet und du als mami würdsch merke wenn öpis nöd in ordnig wer.bin sicher du machsch es guet und dases dinere chline guet gaht isch d hauptsach.
1,306
0
1,306
43
249
62
1,306
172
Bi mir hends am 2 Tag woni hei bin usem Spital au angst gha will die Chli scho fast unter die 10% gheit isch. Hend extra no minere Hebamme aglüte. Die hets aber locker gno. Und nach 7 Täg simer den scho über em geburtsgwicht gsi. 😁
1,306
172
1,306
172
4
Eventuell hat sie gerade getrunken oder schon länger nicht mehr in die Windel gemacht -> gleich schwerer als beim wiegen vor dem stillen und nach einer vollen Windel.
31
Nöd verunsichere lah und so oft ahsetze wies gaht👌🏻
1,306
31
164
3