BABYTRAGE ab Geburt
Welli Tragi chönder empfehle wo unde wie en gurt hät, aber glich es weichs tuech fürs baby? Und für d‘haltig vom Baby gsund & guet isch? Wo mer de steg au chan istelle?
Und wo nöd grad es vermöge kostet...
Han bereits vo de tochter es tragtuech, aber wot öpis miteme gurt wo e schnalle hät unde, damits schneller zum alegge isch, da min Maa au viel uf Kind luegt & er süst glaub überforderet isch mit dem binde.
Kommentare
906
Es git au de mit schnalle👍🏻Obs es vermöge isch weissi ned😅 isch halt handmade
1,306
1,306
1,306
906
130
184
906
Wegem bambele, chaschs eifach hebe. Das isch üebigssach. Kollegin wo en luemai het, sie seit irgendwenn machschs im schlaf😅 bi ihre bambelets au nie abe🙊 fändi au grüsselig
906
1
142
3
Ich lieb ne und wörd ne nöm welle härgäh. Vorallem heds mega vill uswahl vode stoff. Und de einti schöner als de ander😍😌
1,306
172
233
0
Jetz hani no grad nöi ä milamai und finde dä ou top.
Beidi tragene chasch ja bis ändi tragealter bruche. Drum fingi isches nid tüürer aus weme zb ä babysize und när ä toddlersize brucht.
Ig trage rächt viu u gärn de lohnt sechs ä passendi tragi.
Würd dir unbedingt zure trageberatig rate, damit für di ds richtige findsch u nid sinnlos gäud usgisch für ne tragi wo dir när nid bequem isch
130
337
Ich bis mer ebe au am überlege eini z poste..mis zweite chunt afangs september ufd welt und de isch de grossi erst 18mt..han e ergobaby die het er ez aber ned so toll gfunde und au nie chöne ofuuse drin will irgendwie de chopf garned gstützt gsi isch..wie isch das bide luemai?
906
906
906
130
@Mangoo ja genau wie d aloha seit hesch d stützi obe und wenns chli grösser wird chasch une s band i die under schlaufe tue denn isch s ruggeteil nomal chli länger. Also ich bin sehr z friede👍🏻😍
1,306
249
249
1,306
62
1,306
62
62
1,306
184
1,306
@Mirj meinsch du det wo träger obe dgmacht sind? das goht jo nöd..s. min finger..
184
249
Solangs dier bequem esch und die chli zfride jo klar! Mier ischs ebe sälber ned soo bequem xi 😅
1,306
0
249
Ech fends für ufe Rugge top! Musch luege wen si älter esch, esch der den wohler. s Tuech zum überbrücke bes si grösser esch, esch ke option? oder en hoppediez ( isch us tragtuechstoff aber met em Bütel vorgä, musch nume träger umebinde )
249