Bettumrandig oder Bettschlange.. oder😅 beides?

Was hend ihr?

Und dürfti fotiss gseh bitte🤗 ha kei ahnig wasmer neh sölled.

Danke🤗

Kommentare

• Mier hend e bettumrandig zum am gitterbettli festbinde. E bettschlange isch am afang sicher cool aber bi eus wär die immer irgendwo, nur nöd det wo sie sött sie, will sie a allem so umeriisst und fägnästet 🤣
  • 316d6160-794f-11e9-991c-4fea693758e0.jpegmer. Hend das gmacht worde. Vo mim Mami und er luegts immer meh ah🥰
  • Bettschlange, isch au läss zum so halbe druf liege und hebe😊umrandig isch guet damit de nuggi nöd usekheit aber euse häts gstört nöd use zgseh🤷🏻‍♀️
  • mir hend beides
    und sie liebt Bettschlange het immer dä kopf druf
    isch jetzt 11 Monate
  • 09f57500-7995-11e9-991c-4fea693758e0.jpeg mir hend am Afang beides drin gha & nach eme Monet d Bettumrandig weggno und nur da dBettschlange drine. D Umrandig bruchts gar ned find ich
  • Mir hei zersch e umrandig gha, när e bettschlange u itz wider e umrandig. Hei die vor ikea, die isch nid so höch. Üsi chli isch es mega fägnäscht u get mit dr bettschlange zweni platz gha für sich 1000x pro nacht vom rügge ufe buch u wider ufe rügge z träir😂
  • Gar nüt🙈😂 schlafed i üsem bett
  • Bim Gitterbett hei wer äs Bettnästchen/Umrandig ka und jetzt im Grosse hei wer ä Bettschlange.
  • mir hend en buchschlöfer gha (ab geburt). de kia hät drum empfohle s‘nästli wegzneh (wäge de luftzirkulation, wänn sich s‘baby im bettli gäge ufe schaffed). bim zweite kind hemmers dänn gar nümm ane gmacht. isch halt optisch nöd ganz eso schön.
  • Gar nüd im bett gha bzw heimer usser de myhummy. (Ha z angst gha vorem ersticke)
  • mir hend nüt vo beidem
  • Mer hend die erschte paar Mönet es chlises Stellchössi gha. Jetzt hemer en Bettschlange bstellt.
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland