Ja das chan uf jede Fall si, dass es hüt es Outing git. Mir händ zwar de NIPT gmacht und s‘gschlecht daher e scho gwüsst aber bim ETT hätmers dänn au scho dütlich gseh gha und sit dem bi jedem US wieder 😂 euise isch offebar sehr zeigefreudig 🙈
@Avenira ja er het mir ä Tendenz chöne gä zumene meiteli mir si mega happy und hoffe blibt eso. I warte aber besser no chlei bisi zviel rosa sache chaufe. I 4 Wuche söt dr FA mirs bestätige. Aber er isch sich eigentlich schon zimlich sicher gsi, dass niene es Schnäbeli ume isch
@Avenira ja er het mir ä Tendenz chöne gä zumene meiteli 😊 😊 mir si mega happy und hoffe blibt eso. I warte aber besser no chlei bisi zviel rosa sache chaufe. I 4 Wuche söt dr FA mirs bestätige. Aber er isch sich eigentlich schon zimlich sicher gsi, dass niene es Schnäbeli ume isch 😃
Ich würmi mal ned zfescht ufes meitli ihstelle. Bi zwei e kollegin ischs au lang tendenz gsi zuneme meitli.. hend immer gseit segi zimli sicher. Und zägg hetmer plötzlich um die 30. ssw es schnäbi no entdeckt😅 mini fraueärztin hetmer au gseit dass sie bineme meitli immer seehr vorsichtig isch, gnau us dem grund🙊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
3
Bi mer sind beidi"spath" gsi bi de 21. und 22. ssw. Bim organscreening😊
132
63
172
132
251
178
906
Ich würmi mal ned zfescht ufes meitli ihstelle. Bi zwei e kollegin ischs au lang tendenz gsi zuneme meitli.. hend immer gseit segi zimli sicher. Und zägg hetmer plötzlich um die 30. ssw es schnäbi no entdeckt😅 mini fraueärztin hetmer au gseit dass sie bineme meitli immer seehr vorsichtig isch, gnau us dem grund🙊
132