Outing 17. SSW?

bearbeitet 21. Mai, 11:13 in Schwangerschaft
Ha hüt endlich wieder ä FA Termin und hoffe bi 16+3 ufnes outing! :)

Wenn heit dir eues bercho?! Hani ä chance dasi hüt eis ha? :)

Kommentare

• E chance uf jedefall.
    Bi mer sind beidi"spath" gsi bi de 21. und 22. ssw. Bim organscreening😊
  • Wöu dr arzt nüt het wöue sege oder wöu sich dini babys versteckt hei? 😁
  • Ja das chan uf jede Fall si, dass es hüt es Outing git. Mir händ zwar de NIPT gmacht und s‘gschlecht daher e scho gwüsst aber bim ETT hätmers dänn au scho dütlich gseh gha und sit dem bi jedem US wieder 😂 euise isch offebar sehr zeigefreudig 🙈
  • Und henders gseh? 😊 Bim zweite hemrs scho ide 14ssw gseh. Bim erste glaub bim Organscreen 23ssw aber det hani au nur 1 US gha vorher.
  • @Avenira ja er het mir ä Tendenz chöne gä zumene meiteli :) :) mir si mega happy und hoffe blibt eso. I warte aber besser no chlei bisi zviel rosa sache chaufe. I 4 Wuche söt dr FA mirs bestätige. Aber er isch sich eigentlich schon zimlich sicher gsi, dass niene es Schnäbeli ume isch :D
  • Mer hend meitli bis zur 24ssw gha und dene esches en bueb worde😂 und ich ben sogar enere spezielle ultraschall klinik gsi 😂
  • be mim bueb hed mers so eidütig gseh, öbbe 17. SSW. bem meitli hemmers erst definitiv ide 27. SSW gwösst, vorhär nur tendenz zu meitli

• SarahGiulia schrieb: »

@Avenira ja er het mir ä Tendenz chöne gä zumene meiteli 😊 😊 mir si mega happy und hoffe blibt eso. I warte aber besser no chlei bisi zviel rosa sache chaufe. I 4 Wuche söt dr FA mirs bestätige. Aber er isch sich eigentlich schon zimlich sicher gsi, dass niene es Schnäbeli ume isch 😃

Ich würmi mal ned zfescht ufes meitli ihstelle. Bi zwei e kollegin ischs au lang tendenz gsi zuneme meitli.. hend immer gseit segi zimli sicher. Und zägg hetmer plötzlich um die 30. ssw es schnäbi no entdeckt😅 mini fraueärztin hetmer au gseit dass sie bineme meitli immer seehr vorsichtig isch, gnau us dem grund🙊
  • d6f8efd0-86b2-11e9-8e20-1f70107da864.jpeg hüt 2. mau bim FA gsi und isch immer no es meiteli... 💞 was denket ihr?
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland