Welche PUMI verwendet ihr? Ich geb meiner Kleinen Bimbosan aber Hebi hat das GefĂŒhl, sie vertrĂ€gt es nicht so gut. Jetzt möchte ich ein anderes Pulver probieren aber gibt ja X Verschiedene đ€·ââïž
Hmm also die erste 3 mönet het. Mine ah mĂŒeh gha aber das isch jo normalđ aber klar zb BEBA isch ano was wo viiiel babys sehr guet vertrĂ€getđ het mine uf de Neo becho.
Ich han s hipp pre geht und dass bis jĂ€hrig, da es de mumi am Ă€hnlichste isch also allg s pre und ab 6mt hani vom bimbosan s bio2 dri ta zum sĂ€ttige. Bis s 6mt hĂ€ts pre super glanget und er hĂ€t kei chrĂ€mpfli gha (zum glĂŒck) viellicht wĂ€rs pre ohni stĂ€rki besser?đ€·ââïž
Ich wĂŒr s normale Bimbosan 1 probierĂ€, das isch au e PRE Nahrig, ich schaff ide Apothek und ha mich jetzt woni Mami bin intensiver demit usenand gsetzt đ s Super Premium bruchts ned, das isch nur Geldmacherei, wege dene bitz Omega FettsĂŒrene wird s Chind ned gschiider, het mir sogar e Bimbosan Mitarbeiterin bestĂ€tigt đ€ Falls ganz weg wetsch vo Bimbosan findi Hipp no e gueti Sach...
Mir hen au Holle Geissmilch. Si vertreit zwar Chuemilch, aber het vu Aptamil und Bimbosan BuchkrÀmpf ka. vu dua weg wo mer uf Holle gwechselt hen sin dia KrÀmpf fu eim Tag uf e ander weg gsi.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
207
781
207
207
781
271
215
19
5
1
356