Welche PUMI ūüćľ

Welche PUMI verwendet ihr? Ich geb meiner Kleinen Bimbosan aber Hebi hat das Gefühl, sie verträgt es nicht so gut. Jetzt möchte ich ein anderes Pulver probieren aber gibt ja X Verschiedene 🤷‍♀️

Kommentare

• I gibe au Bimbosan aber super. Premium isch wie Pre. Vilicht muesch eifach es anders neh was gisch de etz? Und wiso vertreits es n√īd?
  • Geb Premium Super 1. Sie „krämpfelt“
  • Wie alt ischs de?
  • Hmm also die erste 3 m√∂net het. Mine ah m√ľeh gha aber das isch jo normal😉 aber klar zb BEBA isch ano was wo viiiel babys sehr guet vertr√§get👍 het mine uf de Neo becho.
  • 1.5 mt. Mi 3.5jährig Sohn het dennzumau s‘Beba gar nid vertreit, defür s‘Bimbosan 😬
  • Ich han s hipp pre geht und dass bis jährig, da es de mumi am ähnlichste isch also allg s pre und ab 6mt hani vom bimbosan s bio2 dri ta zum sättige. Bis s 6mt häts pre super glanget und er hät kei chrämpfli gha (zum glück) viellicht wärs pre ohni stärki besser?🤷‍♀️
  • Ha Hipp 1 gäh, Bimbosan het sie leider eu nit vertreit, het Hutuschlag ka und Kötzlet.
  • ich han au Hipp 1 g√§h bis j√§hrig
  • Ich wür s normale Bimbosan 1 probierä, das isch au e PRE Nahrig, ich schaff ide Apothek und ha mich jetzt woni Mami bin intensiver demit usenand gsetzt 😅 s Super Premium bruchts ned, das isch nur Geldmacherei, wege dene bitz Omega Fettsürene wird s Chind ned gschiider, het mir sogar e Bimbosan Mitarbeiterin bestätigt 🤭 Falls ganz weg wetsch vo Bimbosan findi Hipp no e gueti Sach...
  • gebe meiner kleine Aptamil aber würde es bim zweiten wieder so machen
  • Mir gänd Holle Geissemilch will mini kei Chuehmilch vertreit, bide Grosse hemer Bimbosan Bio ge.
  • Mini Hebi het mir iz mau s‘Aptamil empfohle. Mir starte iz mau. Hoffe s‘chunnt guet 🙏🏻
  • Mir hen au Holle Geissmilch. Si vertreit zwar Chuemilch, aber het vu Aptamil und Bimbosan Buchkrämpf ka. vu dua weg wo mer uf Holle gwechselt hen sin dia Krämpf fu eim Tag uf e ander weg gsi.
  • @schildchrötlimel mine het damals s aptamil pre gha und denn no s 1 bis zum schluss. Hets sehr guet vertreit.
  • Gab auch immer Aptamil. Nie Probleme gehabt. Das wird auch in den meisten Spitälern verwendet.
  • aptamil pre, gaht super so er isch ez 5mt
  • Hipp 1 🙂 👍🏻
  • Mer hend au s‘Hipp
  • Mir hei ds holle gäh bir chline! Di grossi het aptamil sensivia gha..
  • @sabi81 isch guet gange mit Aptamil? Ha drum Sensivia kauft
  • Ja ds confort isch nähr no besser gsi! Aber ds hei mir erst ab 6mt gäh!
  • Mir hei zersch z aptamil pre gha und jetz heimer z aptamil1.
  • Hipp ist das beste finde ich.
  • Auso mir si iz vor 1.5 Wuche uf Aptamil Sensivia umgstige u mini Chli isch „z‘fridner“ aus mit Bimbosan
  • Aptamil 1 👍🏼
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff M√ľtter aus der Schweiz Z√ľrich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland