Ideen für Kurztrip

Hey Mamis, ich würd gern mit mine zwei Kids en Kurztrip mitti Juli mache. Han a Ferie ufem Buurehof dänkt, Graubünde erkunde, is Tessin zum chli go bädele oder sus noimets wos schön isch!😍 S‘Agebot isch riesig, Budget beschränkt, wett au nöd Stunde underwägs sii..
Wo sind ihr scho gsi? Was chönder empfele für 3Tag? Mini Kids sind dänn 3,5 & 2 Jahr.
Danke für eui Gheimtipp😘

Kommentare

  • 3cada410-7c63-11e9-ad0e-ff18622b7bc9.jpeg auso i bi no niä gsi, ä Kollegin vo mir scho u hetsu toll gfunge
  • Italie isch immer super ;) die sind mega kinderfründlich...mengmal fast chli zu fest 😅üs hend alli wele helfe mit de twins...damit mer au mal entspanne chönd...und woni schwanger gsi bi 😍als obi e Königin bi (hend mer immer alles brocht, immer gholfe - nie möse ahhstoh oder allgemein stoh)

    Mir sind letscht jahr in Lignano Sabbiadoro gsi und üsi twins sind 5monet alt gsi (het en schöne Campingplatz und mega gueti familiehotels)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum