Da mir bewusst isch was ich für en seich mach und ich keis guets vorbild mim sohn gegenüber bin hani gester die ledsti zigi graucht.. hender mir tips wie das durezstah, vlt heds eint oder s andere mamidas au duregmacht.
Mini gedanke chreiset nurno dasi eis go rauche möcht😕
Kommentare
80
ich druck Dir ganz fescht de duume das du das chasch durezieh!!! 🍀🍀🍀🍀
906
781
39
danke eu👍🏼👍🏼🍀🍀 ich gib mis beste..💪🏼💪🏼 am liebste würi alles verschlafe😴😅 aber mit chind gad das ja mal ned🤪
39
781
22
249
251
28
die gaanz schwangerschaft esch es kes problem gseh! aus jetzt eigentli ned ussert mer esch mol im Usgang, aber de gohni eifach albe met de raucher use so gods tiptop!
ah jo han 12 johr graucht und das 1-2 päckli am tag!
aber be froh hanis gschaft🙂
172
233
781
39
781
39
96
1
0
Mir haben champfix Tabletten nicht viel genützt aber am ersten Rauch freien Tag habe ich mir auch das Buch "endlich Nichtraucher für Frauen" gekauft ca 40 Seiten gelesen und von da an habe ich auch keine Tabletten mehr genommen und bin überzeugte Nichtraucherin.
Versuche umzudenken, also rauchen ist eine Sucht, und wenn du aufhörtst musst du bei jeder nicht gerauchten zigi stärker werdenalso mit; ich bin nicht mehr süchtig, ich hab meinen Körper wieder zurück usw.
Ich freue mich jetzt noch, wenn ich jemanden sehe, der raucht und denke oh bin ich froh, dass ich nicht mehr süchtig bin.
Toi, toi
39
251
Weiss wirklich nid was passiert esch, aber ich chan gar nüme rauche, klar hani no sverlange, aber weni nur ei zug anere zigarette mache muessi grad 🤮🤮🤮🤮
48
Me ghört doch emmer weder, dass e Schwangerschaft sech so bemerkbar macht...🙃
Eg wönsche Der witerhen guets Durchhautevermöge!😊
251
Und be min sohn habi au erst ufghört bem positive test, also kei veränderig davor
781
Hab vor 1J & 3mt gehört und seit 2 Wochen ist das Verlangen wieder grausam 😫
Toi toi und gutes Durchhalten 🐞
39
wünsche dir witerhin viel chraft😊💪🏼
39
251
251
39
781
S‘Gäud isch abr niene ume 🙈😭😂
0
s bewussz si das mis ennere tüfeli das nor wott ond ned ich... ha amigs met dem gred ond freud gha hanis besiegt.... plus hani wenn d lost cho esch beidi händ vor here gno ond aglueget ond mier gseid s ged nor zwe möglechkeite: raucher, oder nicht raucher...... was wott ICH sii??
Nor eini gets ned..... de besch grad weder drenn.... aso emmer weder entscheide Raucher od Nochtraucher.... 😁
Wiiterhin toi toi 😃
2
39
0
39
669
ich denke scho dases au wirsch schaffe einisch☺️👍🏼 villech nachem 10000schte alauf😆 aber du schaffsch das
0
0
669
39
488
39