Mittagsbrei & Stärke

bearbeitet 4. 06. 2019, 10:02 in Babykost und Rezepte
Huhu eine Frage welches pulver nehmt ihr für denn Mittagsbrei das es mehr sättigend ist. evtl mit Foto?
Danke

Kommentare

  • gar kein Pulver 🤔 Wiso Pulver?
    Stärke beilagen wie: Kartoffeln, Griesbrei, Haferflocken, Reis oder Teigwaren.
  • Vo bimbosan s hirse pulver vorallem wegem 💩 oder s hafer/dinkel au vo bimbosan. 1-2 löffeli pro brei. In zvieri duni das au ine daser länger gnueg hät. Find ich persönlich besser als den uf guezli oder ähnlichs zrugg zgriife.
  • Wie d sokin, eifach vo Holle hani mini flocke... 👍🏻
  • I nimm au vo Bimbosan diä verschiedene Zuesätz. Agfange hemmer au mit Hirse
  • Darfi frage wiso ihr pulver dri dünd? 🤔Hani na nie ghört 🙈
  • Aso in mittagsbrei hani au nie driitah det langets ja wennd härdöpfel etc ie tuesch..in zvieribrei hani amigs au chli hirse driita wels no guet fürd verdauig isch
  • Mangoo schrieb: »
    Aso in mittagsbrei hani au nie driitah det langets ja wennd härdöpfel etc ie tuesch..in zvieribrei hani amigs au chli hirse driita wels no guet fürd verdauig isch

    So xen echs ebe au 🤔😅
  • Ich hans am afang vorallem müese drii due will dä chli mega müeh gha hät mit dä verdauiig. Ich hans jetzt eifach so biibhalte au willer immerno abunzue ganz herte 💩 hät. Finds no praktisch au wen dä brei mal chli zflüssig isch. Letzti hanem es Glesli geh das hätem nöd glanged.
  • jä guet ech gibe ebe gar kei Brei, drum kenn ich das ned mit pülverli züüg 🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum