Milchschorf 😳

Liebe Mamis

Was verwendet ihr gegen Milchschorf / Kopfgneis?

Hab in der Apotheke Osa gegen Schorf gekauft - nützt nicht wirklich 🤷‍♀️

Kommentare

  • Es git es schampoo vo avene das het eus ghullfe isch so blau🤔 evt no das oder sist hani bim sohn no oliveöl liecht ihgribe und chli gstählet den isches au rächt guet wegcho (also has nöd usekrazt eifach normal strähle😂)
  • Füdleblutts Oliveöl?
  • Mandel/ babyöl, han amig au is badwasser dri tah und den gsträlet😁
  • Wie tanja87 gaht mit de ziit weg..mich hets ez nie fescht gstört🤷🏼‍♀️ ghört halt dezue☺️
  • kokosöl und mit de babybürschte chli chreise nachem bade
  • kokosöl und mit de babybürschte chli chreise nachem bade
  • Füdleblutts Oliveöl

    Voll🙈 hät mer mis grossmami gseit😂🤷🏻‍♀️
  • has au met oliveöl wegbrachd und Mumi
  • Ich hab’s aufgegeben. Es kommt ja auch immer wieder nach. Da mein Baby viele Haare hat, ist das mit dem Öl auch eine Riesen sauerei. Wir waschen ihre Haare alle 3 Tage. Was abgeht geht ab und was nicht eben nicht.
  • Es git so e Öl vo Osa extra geg Milchschorf da nützt bi üs mega. Hät au no Bürsteli und Kamm debi. Aber cho tuets glich immer wieder🤷‍♀️ aber so chamers wenigstens immer wieder chli entferne
  • Muess mer das behandle? Euse chli hets nome ganz liecht.. aber i ha ez no nie dra dänkt dasi da mue behandle🤷‍♀️🙈
  • Neeee muesch nüd mache
  • Es git en Mandelölcreme.
    Die het guet gnützt.
    Paar mol awände.
    Ca 30 -60Min vorem Haar wäsche icreme und de hämmer nochli mit de Bürschte gschrubbelet.


Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum