Milchschorf ūüė≥

Liebe Mamis

Was verwendet ihr gegen Milchschorf / Kopfgneis?

Hab in der Apotheke Osa gegen Schorf gekauft - nützt nicht wirklich 🤷‍♀️

Kommentare

• Es git es schampoo vo avene das het eus ghullfe isch so blau🤔 evt no das oder sist hani bim sohn no oliveöl liecht ihgribe und chli gstählet den isches au rächt guet wegcho (also has nöd usekrazt eifach normal strähle😂)
  • Füdleblutts Oliveöl?
  • Mandel/ baby√∂l, han amig au is badwasser dri tah und den gstr√§let😁
  • Wie tanja87 gaht mit de ziit weg..mich hets ez nie fescht gstört🤷🏼‍♀️ ghört halt dezue☺️
  • kokosöl und mit de babybürschte chli chreise nachem bade
  • kokosöl und mit de babybürschte chli chreise nachem bade

• Füdleblutts Oliveöl

Voll🙈 hät mer mis grossmami gseit😂🤷🏻‍♀️
  • has au met oliveöl wegbrachd und Mumi
  • Ich hab’s aufgegeben. Es kommt ja auch immer wieder nach. Da mein Baby viele Haare hat, ist das mit dem Öl auch eine Riesen sauerei. Wir waschen ihre Haare alle 3 Tage. Was abgeht geht ab und was nicht eben nicht.
  • Es git so e Öl vo Osa extra geg Milchschorf da nützt bi üs mega. Hät au no Bürsteli und Kamm debi. Aber cho tuets glich immer wieder🤷‍♀️ aber so chamers wenigstens immer wieder chli entferne
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff M√ľtter aus der Schweiz Z√ľrich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland