Kommentare

  • Uf jede fall 😊
  • Auf alle fälle
  • Nein, eher nicht.
  • Wenn es in gehnähe von zuhause ist, auf jedenfall!
    Extra hierfür würde ich aber nicht mit dem auto oder öv gehen
  • Wie Natalie schriebt, wenns i minere nöchi esch uf jedefall.
    Gisch den bscheid wenns sowiit esch!
  • Ich fänds super. Aber würde auch nicht zu weit fahren wollen.
  • Uf jede Fall! Das hets miner meinig noch viiiiel zwenig. Grad wenns nid schön isch, hesch oft nur d uswahl zwüsche migros und coop resti. Mega toll fändi wennd au chöntsch zmittag ässe dört (aber kei self service, das chasch elei mit meh als 1 chind vergässe find i 🙈)
  • Wär cool hätte mer so öbis bi üs ir nöchi 👍...
  • Clea, us reiner neugier ☺️: wieso nid?
  • Weil mich zu viele Kinder auf einem Haufen abschrecken und ich mir das ungemütlich und laut vorstelle. Zudem mag ich soziale Durchmischung. Nur Mütter und Kinder finde ich uninteressant, da auch die Gesprächsthemen dementsprechend sein werden. Des weiteren finde ich es schon nicht zeitgemäss, wenn etwas als „Mutter-Kind-Kaffee“ bezeichnet wird. Aber ich lebe auch nicht das traditionelle Familienmodell. Zusammenfassend kann man wohl sagen, dass ich einfach nicht der Typ dafür bin und ich mich wahrscheinlich nicht wohl fühlen würde.
    Ich glaube übrigens, dass es solche Dinge nicht so oft gibt, weil es sich tatsächlich nicht lohnt. Es ist ja nicht so, dass dies eine komplett neue Idee wäre.
    Aber ich wünsche auf jeden Fall alles Gute.
  • Clea, danke für dini antwort... das het mich wundergno 👍🌻
  • Ich ha obe nüt dure gläse..

    Ich find das en super Idee. Gsehn eifach nur eis grosses Problem.
    Mir hend da in Cham s Café Spatzentreff. Alles super schön und familiär mit Wickeltisch und Stillegge.. nur:

    Es isch sooo überfüllt, lut, stickig. Ich halt das da drin ned lang us. Das rumm gseckle und gezetere 😱😱😱

    Das ist meine persönliche Meinung 🍀 eine gute Idee wärs trotzdem.
  • Ich finds au en gueti idee...da in winti gits das au...aber:

    Es isch z luut, z eng, nöd guet glege und vielfach hani gar kei ziit zum mit andere Mamis schwätze 😩wel mini twins mini voll ufmerksamkeit bruchet und sus en riese radau machet...
  • Pinny, weles meinsch du?

    Tessi, jo das stimmt au wieder...irgendwenn wirds zviel. I finds schad gits nid ide meiste kafis en Spielegge (mues jo nüt grosses si) oder so was. Denn würd sich s ganze meh verteile und durchmische.
  • Herz an Herz Babylounge
  • @Frauenmantel ja genau. Scho nur en Spielegge und halt irgendwie chli absperrt damit ned immer muesch luege wär scho toll. De hettis ned nur Chind. 👍🏻
  • Ig bi mit dr Clea einig, es Family Café fänd ig Zytgemässer. Persönlich bi ig nid so fan vo de klassische Spilegge mi Rutschbahn und co wüu das meischtens zure sehr hektische Atmosphäre füehrt. Wenn ig das sueche gani grad ufene (Indoor)Spielplatz. Ig würd insones Café wenn dr Spielegge e Irichtig het wo „ruhigs“ spile förderet, z.B mit Chridetafele, Büechli, Gschichte-Box oder Monschterlego. Aber ig bi äuä ou nid ds klassische Mami.
  • Mer hend bi eus im Dorf au jedi zweit Wuche es sogenants "bärlitreffe" ich bin eimol gsi und de hets mir abglôscht wel ichs eifach nôd chan verstoh wiso müettere immer al Chind müend vergliche und no sgfühl ha sie wüssid eh als besser🤦‍♀️ Jo min Sohn isch nur mol nid "norm" aber ich meide jede Müettere treff was au immer weli eifach jedesmol. Die glich erfahrig mache🙈🤷‍♀️
  • Und jo mer isch es au viiiiel zluut viiel zviel chind und emer es riese chaos gseh emel weni id Mübe gang isch im gliche Huus😅
  • @Minifee genau das isch de springende Punkt. Das ewige vergliiche.. Das isch au en Grund warum ich so Mami Treffs eher meide🤔
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland