Ne speziells gesse hani ned.. Userd es halbs redbull gönnt🤣🙈 aber i denke au es isch d ufregig sie merkt ja au das ich ufgregt gsi ben und alles.. aber das esch scho sehr behrigiend danke @Stöpseli
@Sabrina86 danke vell mal😳 ja esch halt alles soo neu und wet ja au alles richtig mache🤣🙈 aber i vermuette auu halt au anders klima wie im spital und alles😳 und i ha gmeint babygagi stinkt ned aber es schmöckt scho kli🤣🤣🤣☺️🙈 alls so sache jalt aber mer schaffid das☺️☺️ trinke duet sie ja guet und vill☺️
@igeli das wird die ganzi umstellig si,würds eifach chlei beobachte.👍 isch doch klar das aues wosch richtig mache,das isch mir nid angers gange und jetz isch z erschde jahr scho düre...😌☺️
@Jeaninne danke 😀 nachher hole ich die Kids von der Kita ab. Das wird sicher eine heisse Angelegenheit, die mit Kinderwagen den Hügel raufzubugsieren 😂
@kläffchen ich waiss vo was de redisch🙈 mir wohne au oobe ufem hügel und mit kinderwage und no so bitz ohni kondition nach dr SS bini au immer schwer am schnuufr vorallem bi dene temperature😂
Aaabr ich darf jez zerst abelaufe😜
Ich wohne unde und darf aktuell jede Tag de hoger uf laufe für de gross in Chindsgi z bringe ond abzholä ond die „chli“ meist jedesmol ufem rugge. Schnauf 😄😅
@Jeaninne bei uns ist die Kita einfach im Loch unten 😂 auf jeden Fall war es ziemlich heiss und die Kids waren am durchdrehen... die Kleine hat so doof getan, dass der Kinderwagen gekippt ist 🤨 und zuhause gab es dann ein Brüllkonzert. Und jetzt muss ich noch Buch vorlesen nachdem ich den Karton gebündelt und vors Haus gestellt habe.
Scheene moment, baby schlooft bi mir und mi mas het sichs au uf mim oberschenkel bequem gmacht und schlooft😂🤷🏼♀️ nume ich bi wach und ka mi kum bewege😂 und es isch au gaaar nyd warm🤦🏼♀️🙄😂
Mädel ha e Frog..nächst Sunntig hemmer es Willkommensfästli für üsi Tochter..es wird grilliert. Was für Fleisch würded ihr bim.Metzger kaufe? Mer sind 14 Erwachseni..
@schaai, kei grossi hilf aber bi eusem Metzger chömer säge en grillplatte för xy erwachseni. Denn macht er was parat met verschedene sache ond chlineri stöckli. Förd chind pstellemer amis no chlini wörschtli sache ond wenner het mini hamburgerli.
S fleisch sos tued er Standard rind, chalb ond Poulet druf.
@schaai haben wir auch beim Metzger vorbestellt und viel, viel, viel zu viel bekommen. Fand ich ärgerlich. Ich denke dass die Erwachsenen höchstens 1.5 Grillgute essen.
@Jeaninne das ist so 😀 bei mir gibt es sehr oft Streit, wenn mein Sohn auf meinem Schoss sitzt, dann brüllt gleich die Kleine. Ist mühsam... beide auf je einem Bein akzeptiert sie dann auch nicht.
Hüt d‘Schwigi zu mir „du, geits öirä Chatz guet, hesch sä hüt scho gseh?“
I so „ja, si liit grad ufem Sofa. Wieso meinsch“
Jitz si am Nachbar sini 2 Jagdhünd(gloub Weimaraner) ab u üserä Chatz hinädri, dür üsä Gartä, hei no ds Bluemäbeet vor Schwigi vermäiht. Zum Glück isch üsi Chatz schnäll u schlau, di würd nüm läbä, we si verwütscht wordä wär.
Dr Nachbar hett hüt am Nami dr Zwinger gflickt. Hoffä, diä chöi nüm ab.
@schaai. Kraulquappe sind „weicher“ zom träge wils rondome loft händ ond ned wie bi de orange en eher festere abschloss wo no chratzid. Denn bliebt de chopf im wasser wiiter obe wills rondome loft het und somit de ganzi körper es paar cm ahhebt ond wills rond send chönds de chopf wo is wasser plumpsd besser sälber weder use neh wie bi de orange. Mini chind legged uf jedefall die lieber ah wie die anderne ond de gross (4i) het grad meh gmacht im wasser dr mit wie eifach ufe rugge lege oder ufe buch und sech triebe loh. Das het er vorher met desne nie gmacht gha.
Chan mich im Local au nüme amelde. Falls das en Nina list, bitte bi mir melde. Ich schulde dier nu Migros-Stickers, chan abr dini Adressi nüme abschribe, wili nüme inechum 🤯
Wenn mini 9 monatig en muggestich im gsicht het entzündets immer so extrem, chani do öbis druf tue oder eifach sie lo? Es gseht us als hetti sie en riese pickel..
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
2
297
2
70
2
240
2
240
536
159
536
159
Aaabr ich darf jez zerst abelaufe😜
496
337
536
@Shira ui, das ist auch streng!
159
536
2
159
1,306
496
S fleisch sos tued er Standard rind, chalb ond Poulet druf.
1,306
1,306
536
@Jeaninne das ist so 😀 bei mir gibt es sehr oft Streit, wenn mein Sohn auf meinem Schoss sitzt, dann brüllt gleich die Kleine. Ist mühsam... beide auf je einem Bein akzeptiert sie dann auch nicht.
153
I so „ja, si liit grad ufem Sofa. Wieso meinsch“
Jitz si am Nachbar sini 2 Jagdhünd(gloub Weimaraner) ab u üserä Chatz hinädri, dür üsä Gartä, hei no ds Bluemäbeet vor Schwigi vermäiht. Zum Glück isch üsi Chatz schnäll u schlau, di würd nüm läbä, we si verwütscht wordä wär.
Dr Nachbar hett hüt am Nami dr Zwinger gflickt. Hoffä, diä chöi nüm ab.
240
496
1,306
ach so unterschied..demfall rechti entwicklig gmacht..cool jo denn isch mer klar dass me nur no die gseht
496
1,306
61
0
159
1,306
1,306
57
Isch grad rächt müesam😠
1,306
0
21
536
Ich war heute in der Migros, Sommerspielsachen, viele Kinderkleider waren zu 75% reduziert. So zu eurer Info 😀
45
56
254
1
215
64
64
0
215
40
Isch es 104/110 vo Tom Tailor und untreit
15.- + 2.- Porto