@reeli chasch dich unter nalas_crafts@gmx.ch be mir melde? Denn chöne mer nomol luege weg de tripptrapp beschriftig! Ich chume au nöme is localfamily app ine! 😡
Ig chumä o nid iz local app so müähsam! Drbi sötti o no arä nicole/nici gäud überwiisä fürnes kokosdeo wosi mr gschickt het. U iz hani d zahligsdatä nüm wöui diä nur aus pn dört ha gha. Filech bisch du ja o im Babyforum u gsehsch ds de mach mr doch ä pn hiä!
Denn chönd ihr ei au nöd amelde im local?
Ha sApp glöscht,wieder neu installiert,passwort vergesse und chume nüt über...die sogenante admins hend sapp sicher uflöst...
Bei mir gehts auch nicht. Zuerst habe ich den Feed nicht mehr gesehen, nachher App gelöscht & neu installiert. Seitdem heisst es falscher Benutzername oder Passwort
Gar kein klingelton ha nor vibra ossert die ängste familie mitglieder send extra uf ton ihgstellt falls es en notfall git damit is ghöre. Mer telifoniered via handy nor im notfall oder send gmeinsam unterwägs und sueched eus sos tüämer WApple. Dert hani den en eifache altmodische anne dazumal klingelton drinne 🤣. Und wenn wer ahlütete tscheggis lang nid das es miis handy esch 🙊🙊🤣
ich bi dine, aber es isch alles glöscht... also kei Date nüt me ume... entweder hends es Problem, oder sie hend dicht gmacht und es exisiert nüme.
Wärdemer ja xeh!
@Principessa das het ned met löschige ztue sondern eher demet das en programmierfähler dinne esch. Ond jo das müänd sie als admin ned molä bemerke will sie anderi rächt händ wie mer user ond somit alles normal gsänd.
Mer werdeds gseh was ih de nögschte Tage werd passiere.
S facebook het schliessli au scho s eint oder andermolä en totalusfall gha. Das cha sehr guet immer weder passiere ond au wenns vellecht chli nervt es denno normal 😊. Nämids glasse ond gniessed s live Läbe om so meh.
das het ned met löschige ztue sondern eher demet das en programmierfähler dinne esch. Ond jo das müänd sie als admin ned molä bemerke will sie anderi rächt händ wie mer user ond somit alles normal gsänd.
S facebook het schliessli au scho s eint oder andermolä en totalusfall gha. Das cha sehr guet immer weder passiere ond au wenns vellecht chli nervt es denno normal 😊. Nämids glasse ond gniessed s live Läbe om so meh.
ja ich weiss... mich störts gar nöd ich ha nur welle säge wen drin bisch isch nüt det. was sie machet kei Ahnig mir au glich😂
Falls Trini vo LocalFamily do drin isch, ich han dis Chäppli gneiht. Würs dir gern schicke aber han adresse im LocalFamily drin und das tuet jo nüme 🙈 bitte bi mir under bylla111@gmx.ch melde
Sibylle‘s Handmade gits als Guppe im Facebook. Bitte meldet eu wenn eu öpis gfallt. Han mit paarne no Kontakt gha vom LocalFamily
Bitte meldet eu doch im FB oder bylla111@gmx.ch
i schulde amne Mami uf Lokal no Geld für Babykleider i glaub michele. bitte schigg mr doch es es mail wel i han dini date leider nüme. Danke
ospeltke@gmail.com
Also local isch be mer scho es paar mal nüme gange. Be zwar no drine aber es zeigt kei date a. Aber wie gseit, habi scho löfters gha. Nur no nie länger als zwei tag
Ist hier eine Bille❤️💙 von Local? Du hast mit Nicole am Freitag abgemacht für eine Übergabe in Baden. Sie hätte gerne deine Telefonnummer, falls was wäre - ich würde eure Nummern austauschen 😊
ech sueche s mami wo uf local „✨sterndli✨“ heisst.. (be ned secher obs genau so gschrebe esch) du besch vo LU.. bitte mäld dech bi mer.. ha dini adrässe nöme🙈😩
Spielgruppefrog...hend drechnig übercho für 3 mönet...chostet 100.-...wenni min sohn zweimol ide wuche wür wölä schicke isches 180.-...findes mega tür..oder findet ihr nöd?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
3
Mech närvt ergendwie jede 🙈😳
781
56
0
536
65
96
271
0
13
64
9
129
184
0
Ha sApp glöscht,wieder neu installiert,passwort vergesse und chume nüt über...die sogenante admins hend sapp sicher uflöst...
0
0
536
496
Es cha sie das a) de Server abgstörzt oder ghackt worde esch oder b) das was erneuered.
Vermuetli chond niemert meh inne.
80
80
496
96
215
216
Wärdemer ja xeh!
0
114
496
217
216
ja ich weiss... mich störts gar nöd ich ha nur welle säge wen drin bisch isch nüt det. was sie machet kei Ahnig mir au glich😂
1
81
1
Bitte meldet eu doch im FB oder bylla111@gmx.ch
240
2
536
Ich bin auf dem Weg ins Büro (spät dran), aber ich freue mich schon auf meinen Chai Latte 😬
1
1,306
65
https://www.polizeiticker.ch/artikel/ruckruf-von-schwimmringen-136421
536
Localfamily: tut mir Leid für euch, ist sicher blöd für diejenigen welche ein Business darüber betreiben.
@me: grr, das 3. Buch einer Geschichte ist in meiner Bibliothek nicht verfügbar (gibt es gar nicht). Ooooj 😱
211
ospeltke@gmail.com
3
251
0
1
496
1
2
0
0